RSS

marți, 28 mai 2013

Salata de cartofi si peste afumat

Cumpar timp!!!! Ce bine ar fi sa se poata...
Luna asta sunt restanta la multe proiecte... si-mi cer mii de scuze! Sper sa ma linistesc in curand...
Am zis totusi sa nu lipsesc de la Provocarea "Dulce Romanie", gazduita luna aceasta de Delicatesa culinara. Sper sa ma ierte ca pana acum nu m-am putut prezenta decat cu aceasta salata.. care de altfel este foarte delicioasa!!

Ingrediente:
10 cartofi micuti
3 oua
4 fire ceapa verde
1 bucata macrou afumat
masline negre
otet de vin
ulei de masline
sare
piper


Cartofii si ouale le-am fiert in coaja, separat. Ceapa am taiat-o marunt, am pus-o intr-un castron cu sare, ulei de masline si otet si am lasat-o pana am pregatit celelelte ingrediente. Cartofii calduti i-am curatat de coaja si i-am taiat rondele, acelasi lucru am facut si cu ouale. Am adaugat cartofii si ouale peste ceapa murata. Pestele l-am curatat de piele si de oase si l-am taiat cubulete.
Am amestecat toate ingredientele, am adaugat masline, apoi am potrivit de sare si piper.
Pofta buna va doresc!

10 comentarii:

Cristina spunea...

Da, salata asta este pe gustul meu!

Fancy Cake spunea...

Macroul il am deja in frigider! De abia astept!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Imi place si mie,asa ca vin la masa!
Pupici!

Danutza spunea...

Ce bunatate! As vrea si eu o portie ca nu am mai papat de ceva timp o salatica asa de buna ;)

Pup:*

Biochimist la cratita spunea...

Ce-mi faci tu cu salatica asta gustoasa. Uite-asa se duce dieta mea, ma vei avea pe constiinta. :))

Mihaela Mihalache spunea...

Este si preferata mea!

Teobucatar spunea...

Stiai ca-mi place salata cu peste si nu mai chemat:)

catkitchen spunea...

As cumpara si eu ceva timp , dar nimeni nu vrea sa-mi vanda nimic !! :(
Nu stiu unde vom ajunge ...

Alexandrina spunea...

Delicioasa salatica ta!

Abia astept ingredientele noii provocari...

Simona spunea...

Va multumesc ptr aprecieri!! Va pup pe toti