RSS

marți, 29 septembrie 2015

Pasta de ton

Luna aceasta gazda provocarii "Weekend cu spor" - Vicky, ne-a oferit la rasfoit cartea sa virtuala, propunand ca teme: Aperitive, Mâncărurile bunicii: Legume și zarzavaturi, Alt fel de preparate, Deserturi și prăjituri. Si dupa ce am rasfoit si am tot rasfoit, m-am oprit la aceasta delicioasa pasta de peste, schimband putin reteta, sau mai bine spus principalul ingredient, din sardine in ton. Sper ca Vicky sa nu se supere :) 

Ingrediente:
2 conserve ton in suc propriu
1 ceapa mica
80 g unt
zeama de la jumatate de lamaie
marar verde
sare
piper



Tonul l-am pus la scurs intr-o strecuratoare, ceapa am tocat-o marunt, la fel si mararul. Untul l-am lasat putin la temperatura camerei, apoi l-am amestecat cu tonul, ceapa, mararul si treptat zeama de lamaie. Am potrivit de sare si piper, si gata salata! 
Este o pasta foarte buna, care cu siguranta nu imi va lipsi din lista de aperitive la mesele festive!
Daca se pastreaza in frigider, inainte de folosire este bine sa fie lasat cateva minute la temperatura camerei pentru a putea fi mai usor de tartinat.
Pofta buna va doresc!

4 comentarii:

coco spunea...

preferata meaaaaa :)

maria mihalache spunea...

Si a mea!

Detop spunea...

Este atat de buna ca eu as manca zilnic, nu doar la mese festive :)

Mihaela Negrescu spunea...

am vazut reteta pe la fete blogerite si imi tot face cu ochiul, trebuie incercata neaparat!! Arata super delicios!!