RSS

duminică, 2 octombrie 2011

Ciorba de fasole boabe cu afumatura

Ce poate fi mai savuros decat o cioba de fasole cu afumatura?! Dupa cum am spus nu gatesc foarte des fasole, doar atunci cand o fac, mancam cu mare placere.

Ingrediente:
cca 400 g fasole boabe alba
2 morcovi potriviti
1 pastarnac
2 cepe mijlocii
1 ardei capia
1 ardei gras alb
1/2 telina mica
1 cartof
0,5 kg sira de porc afumata
1/2 cutie rosii in bulion
marar proaspat

Fasolea am lasat`o in apa rece cca 24 ore, schimband apa de cateva ori. Am pus fasolea la fiert schimband 3 ape. In ultima apa am adaugat si cartoful si am lasat sa fiarba acoperit aproape o ora (in functie de fasole..). Am adaugat sira de porc taiata bucati si am mai lasat sa fiarba 15 min. Am scos cartoful si am adaugat legumele tocate marunt. Cand legumele erau aproape fierte, am adaugat rosiile in bulion si am mai lasat sa fiarba cca 10 min.
Apoi am adaugat mararul tocat marunt si...
.. am papat cu ceapa rosie de apa.

7 comentarii:

Anonim spunea...

am facut si eu saptamana trecuta , ne place tare mult :).... vad eu bine ceapa rosie in castronelul tau? .....myamyyyyy!!!!

TeoBucatar spunea...

Tare buna,nu am maimancat de mult timp si e musai sa fac daca mi-ai adus aminte:)

DiaMar bucataria galbena spunea...

Super buna ciorbica.Pup!

sara & Miki spunea...

Ce buna trebuie sa fie. Nu am mai facutde mult si e o idee,. O saptamana frumoasa!

Simona spunea...

Pisicut`o, ai vazut tu bine... doar fara ceapa parca n`are farmec :P Pupici
Teo, Ma bucur ca ti`am amintit. Te pup
DiaMar, iti trimit un castronel :) Pupici
Sara&Miki, chiar a fost buna.. O saptamana excelenta si tie, te pup

Petronela spunea...

Sincer nu stiu daca am facut vreodata de cand sant aici...dar mancam la Iasi si neaparat cu ceapa zdrobita cu pumnul si intinsa in sare...ei,ce vremuri...as manca vu pofta un castronel...
Pupici si o seara minunata|||

Simona spunea...

Petro, cu ceapa zdrobita mancam la buncii mei... ceapa o zdrobea bunicul, Dumnezeu sa`l odihneasca. Iti ofer un castronel virtual! Te pup