RSS

sâmbătă, 11 mai 2013

Bilute de cocos


Nu mai stiu exact unde am vazut reteta asta... care mi-a facut rau cu ochiul :) 
Se fac rapid si sunt delicioase, mai ales langa un ceai de cocos!  Sau merg luate la pachet, intr-o drumetie pe carari de munte...  Zic bine?! :)) Iar celor mai comozi.. le sugerez sa aiba in masina o portie dubla (sau tripla?!), ptr a rontai cand vor sta in trafic :)))

Ingrediente:
1 albus de ou
85 g nuca de cocos
85 g zahar tos


Albusul l-am batut spuma, apoi am adaugat treptat zaharul, iar la final nuca de cocos. 
Cu mana umeda am format bilute de marimea unei nuci, pe care le-am tavalit prin nuca de cocos.
Am pus bilutele intr-o tava tapetata cu hartie de copt si am dat tava la cuptorul preincalzit la 180 grade, pana bilutele devin aurii.
Sunt bune rau, calde sau reci... merg de minune!
Sa aveti pofta!! 

17 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Vai de mine,cat cocos!
Vreau si eu macar o biluta delicioasa!
Pupici!

Danutza spunea...

Ce reteta simpla si buna, mai usor decat raffaello ;)

Pup:*

Buburuza Bubu spunea...

Nu pot spune decat:Simplu Si Bun!!!Pup

Rocsy Ciobanu spunea...

Nu am mai mancat dar cum imi place cocosul si bilutele astea sunt foarte bune. pup!

Haplea spunea...

Delicioase!

Mihaela Mihalache spunea...

super bune oriunde ;)

Unknown spunea...

Ce idee super si rapid de pus in practica! ;) Pupici

Biochimist la cratita spunea...

Sunt minunate!

Top Cuisine avec Lavi spunea...

cocossssssss, le incerc si eu!

Teobucatar spunea...

Ador gustul asta!Excelente!

sara & Miki spunea...

Imi place mult cocosul asa ca eu ma servesc! Pup!

Cristina spunea...

BUN!!!! Cand mai faci sa trec pe la tine?

Cristina spunea...

BUN!!!! Cand mai faci sa trec pe la tine?

Alex spunea...

Arata....DIVIN !!

Maya spunea...

Noi adoram cocosul! Arat super delicioase bilutele! Muaaah!

maria mihalache spunea...

Am crezut initial ca sunt rafaello dar citind reteta mi-am dat seama ca de fapt sunt alte bombonicicare imi fac cu ochiul si pe care vreau sa le gust neaparat!

Simona spunea...

Multumesc ptr aprecieri!! Va recomand aceste bombonici, simple si cu un gust tare interesant!
Va pup pe toti!