RSS

sâmbătă, 24 noiembrie 2012

Claufoutis cu pere

Cu mare intarzierea ajung si eu la concursul organizat de Cristina si eLady.ro! Pentru concurs am ales sa fac claufoutis cu pere. Pe repede inainte sa va prezint reteta, care a iesit absolut delicioasa!!

Ingrediente:

5 oua mijlocii
80g zahar

130g faina
360 ml lapte
1 pliculet zahar vanilinat

1 esenta vanilie
3 pere
unt pentru uns forma


Am mixat ouale impreuna cu zaharul pentru 2 minute. Am adaugat laptele, faina, esenta de vanilie si zaharul vanilinat si am mai mixat cateva minute.

Am uns cu unt fundul si peretii unui vas de sticla termorezistent. Perele le-am curatati de coaja si seminte si le-am taiat cubulete, pe care le-am imprastiat pe fundul vasului.
Peste pere am turnat compozitia si am bagat vasul la cuptor, la 190 grade timp de 50 minute.
Am lasat sa se raceasca putin, apoi am taiat o bucata, ca tare-mi era pofta.
In mod normal se lasa la rece cateva ore sau peste noapte, dar eu n-am mai avut rabdare.

15 comentarii:

Unknown spunea...

Ce bine arata!!! Grozav! Pup

Licuta Marin spunea...

Mmm, aromat si delicios!!!Pup!

Timea spunea...

Tare bun este! Pup frumoasa fata!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Daaaa,este super!Pupici!

The Wandering Oltean spunea...

Perfect a iesit!
Imi place prajitira asta la nebunie. Am facut-o de nenumarate ori si tot nu ma satur de ea.

Flori spunea...

Bafta multa la concurs! Sigur ii dai gata cu asemenea delicatesa!

Simona spunea...

@Paula, mercic! Pup
@Licuta, asa este! Pupici
@Timea, bun tare!! Pupici dulci
@Mihaela, multumesc! Pup
@Oltean, este prima oara cand fac cu pere, si tare mult ne-a placut!
@Flori, multumesc frumos! Pupici

catkitchen spunea...

Ce pofta mi-ai facut de clafoutis !!!! Ultimul facut de mine a fost cu mere , insa in orice combinatie l-ai face, e delicios !!!
Bafta multa la concurs !!

Simona spunea...

@Adina, la mine este primul care-mi iese :)) Mari emotii am avut! :)) Pupici

Simona spunea...

@Grau64, multumesc de invitatie!

maria mihalache spunea...

Deliciu!
Pup scumpa mea!

Paradis spunea...

Deci am ramas aici.Iti voi spune Saptamana viitoare cum a placut musafirilor.Arata bine.Salvat pentru sîmbata ❤.pup.xoxo

Simona spunea...

@Maria, multumesc iubita!! Pupici dulci
@Paradis, astept sa-mi spui pareri :) Sunt convina ca le va placea! Pupici

Paradis spunea...

Foarte bun!Acum trebuie sa astepti pîna voi descarca pozele si le voi posta:).In plus am adaugat si cranberry.thankyou!

Aurica spunea...

foarte savuroasa si apetisant de delicioasa a iesit si cred ca are un gust pufos si dulce asa cum imi imaginez, am o pofta acum de o felieeee :D