RSS

duminică, 16 iunie 2013

Cartofi copti cu sunca si cascaval

Pentru o cina simpla, va recomand acesti cartofi deliciosi!!!

Ingrediente:

4 cartofi
30 g unt
50 g cascaval Delaco
50 g sunca impanata, afumata



Cartofii i-am spalat si i-am dat la cuptorul preincalzit la 200 grade, pentru 1 ora. Dupa aceasta perioada am taiat cartofii pe jumatate si i-am scobit cu o lingurita. Interiorul l-am uns cu unt topit si am dat cartofii la cuptor, pe grill, pana s-au rumenit putin.
Intre timp am taiat marunt sunca si am calit-o in putin ulei. Cascavalul l-am dat prin razatoare.
In fiecare cartof am pus putina sare, cateva bucati de sunca, cascavalul ras, si am dat din nou la cuptor pentru cateva minute, cat sa se inmoaie cascavalul.
Am servit cartofii cu castraveti in saramura.
O bunatate!!!
 Pofta buna va doresc!

10 comentarii:

Rocsy Ciobanu spunea...

Simona vin la masa ca prea buni sunt..

DiaMar bucataria galbena spunea...

Astia-s pe placul meu,asa ca vin si eu la tine impreuna cu Rocsy!
Pupici!

Unknown spunea...

Minunata mancare ai facut Simo! Te pup

Biochimist la cratita spunea...

Oh, yummy! Ce bunatate!

Mihaela Mihalache spunea...

waw, ce buni or fi! O sa fac si eu :)

The Wandering Oltean spunea...

Very Nice! :)

Licuta Marin spunea...

Mmm, ce buni sunt!!!Yummy!Pup!

Valentina Mihaescu spunea...

Foarte buni, exact pe gustul meu.

Anonim spunea...

Preferatii mei!

In bucatarie la Sidy spunea...

Exceptionali !
Arata tare, tare bine , asa ca vin sa gust si eu unul....mai ai ?
Te tzuc cu drag !