RSS

joi, 7 februarie 2013

Pastrama de vitel in sos de rosii si ardei


Dupa cum v-am spus de ceva timp incercam sa folosim numai produse din gospodaria socrilor sau de la bunici. Si cum in fiecare an se sacrifica cate un vitel, am prins gustul carnii de vitel condimentata si afumata. Un fel de pastrama de oaie :) 
De data asta am pregatit-o la cuptor, cu sos de rosii. Foarte buna o iesit!!

Ingrediente:

cca 1 kg carne de vitel condimentata si afumata
200 ml suc de rosii facut in casa
150 ml pasta de ardei facut in casa
2 capatani mici de usturoi
ulei



Carnea de vita, care in prealabil a fost condimentata cu cimbru, sare si boia, iar apoi afumata, am taiat-o bucati potrivite si am lasat-o cca 30 minute in apa. Intr-o tigaie groasa am pus putin ulei la incins, apoi am adaugat bucatile de carne. Am adaugat o cana de apa si am lasat sa fiarba acoperit cca 1 ora, la foc mic. Intre timp am completat cu apa, ori de cate ori era nevoie.
Am adaugat sucul de rosii, pasta de ardei si cateii de usturoi taiati feliute, si am mai lasat sa fiarba cca jumatate de ora, completand cu apa.
Carnita a iesit foarte frageda si gustoasa!! 
Noi am servit alaturi de piureu de cartofi si conopida murata.
Pofta buna va doresc!

14 comentarii:

Licuta Marin spunea...

Buna tare carnea de vitel!!!Delicioasa mancarica!Pup!

Mihaela Mihalache spunea...

mama mia, ce-mi ploua-n gura :) Yammy

DiaMar bucataria galbena spunea...

Conopida aceea m-a dat gata!Pup!

Cristina spunea...

O mancare tare buna!

Laura Nechita spunea...

pfaaai ce fel arata! pofta buna...auzi la ea:) poate ai vrut sa zici "poftiti la masa " :P:)))
muah!

catkitchen spunea...

Ohhhh , stii cat de mult ador eu afumaturile , nu ? :) Cred ca a iesit un deliciu ce ai facut tu aici !!

sara & Miki spunea...

Pastrama ta trebuie sa fie tare buna, nu am mancat de vitel. Pup!

Unknown spunea...

O mancarica delicioasa! Noroc ca tocmai am terminat de mancat, altfel iti faceam o vizita! Pupici

Danutza spunea...

Ce bine arata si carnita, dar si muraturile! Mi-e o poftaaa :))

Pup:*

Maya spunea...

...mmm, ce bine arata! Ador felul asta de mîncarica!

Haplea spunea...

Mmmm..ce bunatate!

Simona spunea...

@Licuta, facuta pastrama este delicioasa! Pupici
@Mihaela, te invitat la masa! Pup
@Mihaela, iti trimit un borcan de conopida murata! :)
@Cristina, asa este! PUp
@Laura, ptr tine: poftiti! ca sunteti doi :)) Pupici dulci bortosel
@Adina, neaparat trebuie sa incerci pastrama de vitel.. preparata exact ca cea de oaie: condimentata, afumata, uscata. Se pastreaza foarte bine la congelator, si-i delicioasa!! Pupici
@Sara&Miki, nici noi n-am mancat pana acum cativa ani, cand am experimentat o bucata :)Pup
@Paula, te astept cu desertul :) Pupici
@Danutza, te invit la masa! PUpici
@Maya, cui nu i-ar place?! Pupici
@Haplea, multumesc!

The Wandering Oltean spunea...

M-ai dat gata cu reteta asta! Un deliciu!

maria mihalache spunea...

Combinatia aceasta de rosii cu ardei este preferata mea............iar alaturi de pastrama .........mmm.........trebuie sa fie un deliciu.
Pup,pup,pup!