RSS

duminică, 18 martie 2012

Briose cu lamaie si ciocolata, si Tea Party

Am asa mari emotii, de nici nu stiu ce sa scriu!
Este prima mea participare la party-ul organizat de Emily, unde lunar se alege cate o culoare. Luna aceasta am avut culoarea albastru (ca cerul). O parte din emotii le am si din cauza culorii... cred ca pe alocuri, cerul meu este cam... innorat! :) 
In speranta ca totusi m-am incadrat in tema, va invit pe toti la un ceai de fructe de padure si o briosa delicioasa!

Ingrediente:
5 albusuri
5 linguri zahar pudra
5 linguri faina
4 linguri ulei floarea soarelui
1 plic praf de copt
1 praf sare
coaja de la o lamaie si o mandarina
sucul de la o lamaie micuta si o mandarina
esenta de vanilie
perle ciocolata
nuca de cocos albastra ptr ornat 
Albusurile le-am batut spuma impreuna cu un praf de sare. Am adaugat zaharul pudra, coaja si sucul de lamaie si mandarina, uleiul si esenta de vanilie, mixand bine compozitia. La urma am pus faina cernuta si amestecata cu plicul de praf de copt, si am amestecat cu o spatula de jos in sus. La urma am adaugat si ciocolata.
Am pregatit formele de briose, ungandu-le cu ulei si tapetandu-le cu hartiute speciale (pe care eu le ung si pe acestea), apoi cu o lingura am adaugat din compozitie in forme. 
Am dat la cuptor, la 180 grade, ptr 20 minute (sau pana sunt gata).
Au iesit DELICIOASE!!!
Si binenteles ca le-am servit langa un ceai de fructe de padure, rasfoind cartile de bucate ale lui Jamie Oliver.

21 comentarii:

Fancy Cake spunea...

Ce dragalasenii ai facut! Ne vedem la tea party!
Pupici

Bucate Apetisante spunea...

Ohooo,una din culorile mele preferate!
Frumos arata!

sara & Miki spunea...

Cata culoare... minunate. Super sunt si formele. Pup!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Foarte,foarte frumos este aici la tine.Te pup!

Paradis spunea...

Minunat!foarte frumos,imi place culoarea!

Simona spunea...

@Fancy, mercic! Abia astept sa vad ce ai pregatit tu! Pupici
@Bucate apetisante, multumesc! Te pup
@Sara&Miki, sar`mana! Pupici
@Mihaela, mercic. Te pup si eu
@Paradis, multumesc. Si eu iubesc culoarea asta. Pupici

Cristina spunea...

Frumusele foc!

FLORY spunea...

Imi plac briosele dar si ceiutul de fructe de padure l-as savura cu mare placere.Foarte frumos arata totul,sper sa imi fac timp sa particip si eu !Pupici!

Emily spunea...

hop si eu :)
delicioase rau, iar zaharnita e absolut superba :* Sa ai o seara fantastica! pupici!

Ghiocel07 spunea...

O prezentare de exceptie. Si cum albastrul este una din culorile mele preferate m-ai dat gata. Te pup.

Unknown spunea...

Pai stii tu cum e cerul primavara, uneori albastru, alteori mai gri :)) Cred ca au fost tare gustoase prajiturelele tale.

Adela Zilahi spunea...

Foarte pufoase!! Arata tare bine!! Ne intalnim la party!! Pupici!

Licuta Marin spunea...

Mmm, ce pufosenii delicioase!!!Pup!

Danutza spunea...

Wow, ce frumos!!
Eu am participat lunile trecute, dar luna asta n-am avut timp...si cred ca nici inspiratie...
Dar ma bucur de toate bunatatile de la tea party in calitate de musafir :))
Pupici!

Mihaela Negrescu spunea...

frumusele si cochetele briosele tale !!pupicei albastrei!!

catkitchen spunea...

Ce frumoasa e prezentarea , mi-o place tare !!!

Simona spunea...

@Cristina, multumesc! Pup
@Flory, multumesc! Sper sa ne vedem la party! Pup
@Emily, era culmea sa lipsesti tocmai de la party! :) Te pup
@Ghiocela, cand trebuie, imi dau si eu silinta! :) Multumesc de aprecieri. Va pup
@Brandusa, pe vremea primavaratica m-am bazat si eu! :)) Pupici
@Adela, multumesc! Abia astept party! Pup
@Licuta, sar`mana! Pupici
@Danutza, atunci luna asta esti musafirul meu! Pup dulce
@Mihaela N., multumesc! Pupicei
@Adina, ma bucur ca iti place! Pup

Liana10 spunea...

Foarte frumoasa cescuta..si briosele! Ne vedem la Tea Party ;-)

Simona spunea...

@Liana, multumesc! Abia astept sa vad parada! Pupici

Timea spunea...

Foarte frumoase sunt Simona! imi plac si formele. pup

Simona spunea...

@Timea, multumesc frumos! Pupici