RSS

duminică, 11 decembrie 2011

Vita la cuptor cu legume

Dupa cum stiti ne place si mancam destul de des carne de vita. De data asta am incercat ceva foarte simplu, dar care a avut un rezultat delicios! Sa nu mai spun de aromele care se simt in bucatarie...
 
Ingrediente:
400 g carne vită
1 cartof
1 morcov
1 păstrârnac
1 ceapă
½ ţelină
400 g ciuperci
3 căţei usturoi
busuioc
cimbru
piper alb
oregano
ulei măsline
suc de rosii
delikat
100 ml vin alb
100 ml apă
Carnea am tăiat-o felii şi am condimentat-o cu busuioc, cimbru, oregano şi piper alb. Am lăsat-o la frigider 2 ore.
Legumele le-am curatat şi tăiat in bucăţi potrivite.
Într-un vas de yena am pus puţin ulei, am adăugat carnea, ceapa tăiată rondele şi usturoiul tăiat felii. Am adăugat cartoful, morcovul, păstârnacul şi ţelina. 
Deasupra am pus ciupercile tăiate jumătăţi, peste care am turnat suc de roşii, vinul şi apa, şi am dat la cuptor. Am lăsat pâna s-a făcut carnea fragedă.
Toată bucătăria mirosea atat de bine... încât iubitul meu a crezut ca în cuptor este ceva.. vânat!
Am servit alături de conopidă şi varză murate.
 Pofta mare!

8 comentarii:

Cristina spunea...

Cred ca este tare buna...

Anonim spunea...

ador aceasta carnita !!!!.... ar trebui sa am in plan si eu un preparat de genu ;)

Haplea spunea...

Delicioasa reteta!

TeoBucatar spunea...

Ne place mult vita si legumele!sanatoase si gustoase!

Emily spunea...

si mie imi place carnea de vita iar reteta ta pare delicioasa! pupici

Dana C spunea...

ce bunatate!!!!

Oana spunea...

Numai ingrediente bune acolo! Imi imaginez ce gust si ce miros a avut :X
Pupici!:*:*:*

Simona spunea...

Cristina, este foarte buna! Pup
Adinuta, si noua ne place tare vita, mai ales ca ne aprovizioneaza soacra mereu. Te pup
Haplea, mercic.
Teo, legumele si carinita sunt eco, unele de la mama, altele de la soacra :)
Emily, mercic. Pup
Dana, mercic. Bine ai venit, pupici
Oana, mercic. Mirosul este criminal, apoi vine si gustul.. delicios! Pupici