RSS

miercuri, 17 iulie 2013

Chec din albusuri cu zmeura

Daca luna trecuta a fost infernala, si nu am fost in stare sa fac mai nimic, luna asta am incercat sa ma mobilizez! Pana acum sa zicem ca sunt in carti.. da` sa nu ma deochi :)
Pentru provocarea secreta, a carei gazda a fost luna aceasta Mihaela, am avut la rasfoit blogul unei craite. Dupa ce am facut o intreaga lista, intr-o buna dupa-amiaza toate planurile mi-au fost date peste cap, cand mi-au ramas niste albusuri. Si uite asa am facut eu o bunatate de chec de albusuri. Fata de reteta initiala eu am adaugat zmeura. O bunatate a iesit!! Pacat ca a fost cam mic..



Ingrediente:
100 g albusuri
100 g faina
100 g zahar
½ plic praf de copt
25 g unt moale
1 fiola esenta de vanilie
zmeura


Albusurile le-am batut bine, adaugand treptat zaharul. Faina am amestecat-o cu praful de copt. Peste albusurile batute am adaugat untul moale, apoi faina in ploaie, amestecand cu o paleta de jos in sus. 
La final am pus esenta de vanilie si o parte din fructele de zmeura spalate si scurse.
Am uns cu ulei o mini-forma de gugluf, in care am turnat compozitia. Deasupra am pus zmeura din loc in loc, si am dat forma la cuptorul preincalzit pentru cca 15 minute.
Cand a fost gala am lasat sa se raceasca, apoi am rasturnat pe un platou. 
Se poate pudra cu zahar sau se poate glazura cu ciocolata topita. Noi l-am preferat simplu.
 Pofta buna va doresc!

16 comentarii:

Mihaela Mihalache spunea...

O feliuta si la mine? Pupici

Andreea-Denisa spunea...

Ce minunat a iesit!! pupici!!

adnia spunea...

asta trebuie incercata! arata fenomenal...si zmeura mea se coace acum, ultima tura, cred eu!

Haplea spunea...

Grozav acest chec!!!

Valentina Mihaescu spunea...

Ce bine arata! Zmeura imi place foarte mult.

Timea spunea...

Tare bine arata! te pup

maria mihalache spunea...

Ador prajiturile cu fructe...........cu zmeurica...........mmm.......tare bun!
Pupici!

In bucatarie la Sidy spunea...

Doamne cum arata !!!
Sa sti ca am o sticla plina cu albusuri in congelator , asa ca....sti ce va urma !
Multumesc mult.
Te tzuc cu mare drag !
Duminica placuta ...

catkitchen spunea...

Ador dulcegariile astea din albusuri !! ;)

Unknown spunea...

Vin si eu la o bucatica ca ma ispiteste rau

Rocsy Ciobanu spunea...

Ce frumos ti-a iesit. Pup!

Simona spunea...

Multumesc frumos fetelor!! O bunatate a iesit checul, deci va ofer cu drag cate o portie la fiecare!
Pupici dulci

Unknown spunea...

Cred ca nu o sa mai tin dieta!!
Arata apetisant. O sa incerc si eu.

Craita spunea...

Cu fructe proaspete nu am incercat sa-l fac niciodata, dar stiu sigur ca a fost bun, bun!!

Ghiocel07 spunea...

Foarte bine arata si sigur este o bunatate. Pupici!

Cristina spunea...

Si eu sunt fan chec din albusuri cu zmeura!!! Imi place mult!