RSS

miercuri, 6 februarie 2013

Sandwish cald cu cascaval si sunca presata

Va las ceva bun pentru maine dimineata! :)

Ingrediente
1 bucata chifla
7-8 felii micute cascaval Delaco
2 felii sunca presata
cateva fasii ardei gras galben
5 masline umplute cu ardei
ulei de masline aromat cu ardei iute


Chifla am taiat-o pe jumatate. Am uns fiecare felie cu ulei de masline cu aroma de ardei iute. Pe una dintre felii am pus jumatate din bucatile de cascaval, apoi bucatile de sunca, ardeiul taiat fasii, maslinele, restul de cascaval, iar deasupra am acoperit cu cea de-a doua felie de chifla.
Am dat la cuptor pentru cateva minute, sau mai exact pana cand cascavalul incepe sa se topeasca.


11 comentarii:

Top Cuisine avec Lavi spunea...


Simona, trimite si la mine unul! Servesc cu placere!

Teobucatar spunea...

Ehee,ce-i mai plac fitosului meu!Sandwich-uri sa ne dai,daca se poate si ciorba ar fi buna sub forma asta:)

Micky Apostu spunea...

Bun, rapid si gustos la ceas de seara! Te pup!

Biochimist la cratita spunea...

Ce bunatate ne-ai lasat sa papam!

Cristina spunea...

Mi-am facut cafea si iau micul dejun la tine... Te pup!

Buburuza Bubu spunea...

Rapid si statios!!!Pup

Mihaela Mihalache spunea...

Foarte bun! Am papat si eu unul asemanator la cafeluta in dimineata asta :) Pupici

Unknown spunea...

Vai Simo, ce-mi faci tu mie aici??? Mi-e o foame si vii cu bunatatea asta? :)

maria mihalache spunea...

Tare mult imi plac sandwish-urile calde.Iar ingredientele pot fi alese dupa placul fiecaruia.
Pup!

milica spunea...

Mai ai si pentru mine?O bucatica macar.Pup!

Simona spunea...

@Lavi, cu mare drag iti trimit! Pupici
@Teo, mmm.. cam greu sa faci sandvisch cu ciorba :)) Pupici
@Micky, dar tare bun dimineata! :) Pup
@Alina, ma bucur ca-ti place! Pup
@Cristina, serveste cu placere! Pupici
@Buburuza, exact asa! Pup
@Mihaela, sa-ti fie de bine! Pupici
@Paula, tu vb de bunatati?! Mmm... :) Pupici
@Maria, daca imi plac mie sandwishurile.. ca poti face din orice! Pupici