RSS

joi, 4 august 2011

Negresa cu nectarine


Weekend`ul trecut vrut sa fac ceva nou... ceva care sa`mi placa si mie... dar sa`i satisfac si poftele fitosului casei :)) Si am purces la navigat pe bloguri... Dupa cca 1 ora.. m`am oprit la negresa (ii place fitosului) cu nectarine (imi plac mie).
Varianta originala este negresa cu caise (http://edithfrincu.blogspot.com/2011/07/negresa-cu-caise.html), dar n`am avut caise, asa c`am folosit nectarine.

Ingrediente:
200 g faina
200 g zahar 
160g unt 
4 oua 
8 linguri cacao  
4 lg ciocolata rasa
300g iaurt natural 
1 pachet praf de copt 
sare 
4 nectarine (taiate in jumatate) 
1 plic zahar vanilat (n`am avut zahar brun)
unt pentru uns tava 
Am uns tava cu unt si am presarat zahar vanilat. Apoi am asezat jumatatile de nectarine la o distanta de egala una de cealalta, cu partea in care a fost samburele in jos. 
Am frecat untul cu zaharul, am adaugat galbenusurile unul cate unul, apoi am adaugat faina cernuta impreuna cu cacaoa si praful de copt (deja amestecate)  si apoi am adaugat iaurtul si ciocolata rasa. Separat am batut albusurile spuma cu un praf de sare, apoi le`am pus in amestec,  omogenizand cu o lingura, de jos in sus. 
Am rasturnat compozitia peste nectarine si am copt in cuptorul preincalzit, cca 40-45 de minute. 
Cand s`a racorit am rasturnat`o pe un blat cu nectarinele in sus si am taiat`o patrate in asa fel incat nectarinele sa fie plasate in centrul fiecarei negrese. Am pudrat cu zahar si... am papat una pe nerasuflate.
A mea a iesit cam acrisoara ptr ca am folosit ciocolata amaruie... Data viitoare voi folosi alt tip de ciocolata.. sau deloc, ptr ca este suficienta cacao.
  

0 comentarii: