RSS

duminică, 21 octombrie 2012

Drob de miel - varianta de vara


I-am spus varianta de vara pentru ca nu am folosit ceapa vede si usturoi verde. In rest, la fel de bun ca cel facut de Paste!
 
Ingrediente:
organele de la un miel (ficat, plaman, splina, rinichi, inima)
bucati de carne cu grasime de la miel
marar
patrunjel
3 oua
1 ceapa rosie
1 ceapa alba
12 catei usturoi
2 linguri untura de porc
1 prapure miel
2 lingurita sare de mare
cateva boabe piper
2 foi de dafin


Ceapa am tocat-o marunt si am calit-o in putin ulei, lasand-o pana s-a inmuiat. Am dat deoparte cratita. Prapurele l-am spalat bine, apoi l-am lasat in apa rece cu otet pana am pregatit compozitia.
Oragenel si bucatile de carne de miel le-am pus la fiert impreuna cu o lingurita de sare de mare, cateva boabe de piper si frunzele de dafin. Am spumat mereu, iar cand au fost gata (cca jumatate de ora) le-am scurs de apa si le-am lasat sa se raceasca.

Bucatile de carne fiarta si organe, le-am dat prin masina de tocat, impreuna cu cateii de usturoi, apoi am adaugat ceapa calita. Am amestecat bine.
Am adaugat verdeata tocata marunt, cele 3 oua, iar la urma cele 2 linguri de untura de porc, obtinand astfel o compozitie bine legata.
Am limpezit in mai multe ape prapurele, apoi l-am intins intr-o tava unsa cu putin ulei. Am adaugat compozitia, am nivelat bine, si am acoperit cu restul de prapure. 
Am dat la cuptor ptr cca 1 ora.
Delicios a iesit!!! 

3 comentarii:

Timea spunea...

Bun, bun drobul. Desi nu mananc carnea imi place f mult drobul :). Te pup si o saptamana minunata iti doresc.

truedelights spunea...

De obicei nu prea ma impac cu carnea de miel, dar din drobul tau as gusta :) arata tare bine!

Anonim spunea...

Wow,arata superb,sper ca si sotia mea sa-l faca tot asa apetisant ca al dv. ptr pasti. Paste fericit va doresc !