RSS

marți, 24 iulie 2012

Clatite pufoase cu dulceata de pepene rosu by Clatidiada

Saptamana trecuta v-am spus ca am tigaie Fissler de la gatestesanatos.ro, da?! De cand am pus mana pe ea, numai la clatite ma gandesc :)) Saptamana trecuta v-am servit cu o portie de clatite cu caise.. si mai am eu cateva idei...
Astazi, barbatul casei si-a dorit niste clatite.. simple asa. Dar nu le puteam lasa chiar simple... asa ca ..

Ingrediente:
2 oua
150 ml lapte dulce
100 ml smantana dulce
100 ml apa minerala
40 g unt topit
2 plicuri zahar vanilat
sare
faina cat cuprinde 


Cu un tel am batut cele doua oua, cu un praf de sare. Am adaugat 100 ml smantana dulce, apoi laptele si zaharul vanilat.
Untul l-am topit inainte si l-am lasat sa se raceasca, apoi l-am adaugat compozitiei. Am continuat cu faina in ploaie, amestecand bine-bine cu telul. Din cand in cand am pus si cca 50 ml apa minerala. Faina nu stiu cata am pus cu exactitate pentru ca am tot completat, dar aluatul trebuie sa fie ca cel de smantana subtire.
Tigaia am pus-o pe foc mare... am pus o picatura de ulei, apoi cu polonicul am luat din aluat si prin miscari rapide am intins pe toata suprafata tigarii. Am prajit cca 1 minut pe fiecare parte. 
Recunosc ca nu am pus mereu ulei in tigaie.. cred ca mergea si fara.. dar din obisnuinta :)
Din aceste cantitati mi-au iesit 14 clatite.
Am umplut clatitele cu dulceata de pepene rosu (este singura combinatie in care mananc pepenele rosu), dulceata facuta de scumpa mea mama, productia de anul trecut. Sper sa apuc sa fac ceva poze cand va pregatit dulceata anul asta.
Poftiti la clatite!!
 *Fata de masa este brodata de mine, in copilarie :) Am gasit-o din intamplare la mama..
Cu aceasta reteta participa la concursul "Cu clatita la control" organizat de cei de la GatesteSanatos.ro

16 comentarii:

Danutza spunea...

Delicioaseeee! Am si eu tigaie, dar parca tot poftesc cand vad clatite la altcineva:))
Pupici!

sara & Miki spunea...

Pe ale mele le-am mancat, asa ca ma mut la tine. Pup!

Simona spunea...

@Danutza, pai nu stii ca-s mai bune la vecini?! :) Pupici
@Sara&Miki, serviti cu placere!! Pupici

Buburuza Bubu spunea...

yuuumy simplu si delicios!!! hugs

Lia Maria Grozi spunea...

Bune clatitele! simple ori umplute nu le refuz nicicand:)))
Ps:si eu am lucrusoare cusute de mine in copilarie si tare-mi sunt dragi.
Pup si o zi frumoasa !

DiaMar bucataria galbena spunea...

Ce clatite aromate.Pupici!

Biochimist la cratita spunea...

Yammy! Vin si eu la o portie.
Pup!

strumfa bucatareste spunea...

eu sunt prima la mancat clatite si tot pe alea simple le prefer

Alex spunea...

Nimic nu-i mai bun ca o portie de clatite facute cu simt de raspundere...si cu dulceata...cred ca ma infig la tine la masa !!!!

Simona spunea...

@Buburuza, foarte bune au fost.. iar aluatul este perfect! Pupici
@Lia, bune in orice varianta, mai ales cu aluatul asta.. Referitor la broderie, m-a surprins sa gasesc aceasta fata de masa.. dar stiu sigur ca bunica are si fete de perna si diverse mileuri :) Pupici dulci
@Mihaela, ma bucur ca-ti plac! Pupici
@Alina, te astept cu drag! Pup
@Strumfita, pe tine te servesc prima! :) Pupicei
@Alex, te astept la masa, ptr degustat! Pupici

Mihaela spunea...

Ce clatite delicioase, mi-ai facut o pofta :D sa ai o seara minunata Simona ...pupici!!!

Adela Zilahi spunea...

Ador clatitele si ma gandesc la o reteta de multa vreme! Fur vreo 2 bucati pe dimi! Te pup!

Adnia spunea...

si eu!

Simona spunea...

@Mihaela, multumesc, sper sa nu fi poftit prea tare.. O seara minunata si tie. Pup cu drag
@Adela, doua sunt ale tale! :) Pupici
@Adnia, si tie! Pup

FLORY spunea...

Mi-e dor de clatite,mi-ai facut pofta!:)

catkitchen spunea...

Asa pofta imi e de niste clatite , musai tre sa fac si eu curand !!! ;)