RSS

marți, 8 decembrie 2015

Muschi de porc impanat cu usturoi, si legume mexicane sotate

Il ultima perioada timpul meu este tare comprimat.. asa ca-mi place sa fac mancaruri rapide sau destul de simplu de pregatit! Cam asa si cu aceasta friptura, care poate fi la fel de buna si a doua zi, incalzita in prealabil, sau taiata felii si pusa intre doua felii de paine, pe post de sandwich!

Ingrediente:
o bucata de muschi de cca 1 kg
5-6 catei de usturoi
ulei/untura porc
sare
legume ptr garnitura


Usturoiul l-am curatat si l-am taiat in 4-5. Bucata de muschi am curatat-o, apoi am crestat-o din loc in loc cu un cutit, iar in crestaturi am pus cate o bucata de usturoi. 
Intr-o tigaie am pus putin ulei in care am prajit carnea pe toate partile, doar atat cat sa se albeasca si sa prinda o mica crusta. Astfel carnea se va coace mult mai bine. 
Intr-un vas de ceramica (incalzit in prealabil in cuptor) am pus untura de porc, bucata de muschi si o cana de apa fierbinte, si am acoperit vasul cu o folie de aluminiu. 
Am dat la cuptor pentru cca 2 ore, intorcand din cand in cand carnea si completand cu apa daca mai este cazul. Inainte cu cca 20 minute, am descoperit vasiul si am lasat carnea sa se rumeneasca frumos.
Ca si garnitura am sotat in ulei de masline, in care am calit 2 catei de usturoi (pe care i-am scos inainte sa se arda), legume mexicane congelate.
Iar ca salata am scos de la camara varza rosie acra.
Pofta buna va doresc!

3 comentarii:

coco spunea...

simplu si gustos!

Merișor spunea...

Simonel, ce bunatate de muschiulet ai preparat!
pupici!

Laura spunea...

Arata delicios ! :)