RSS

miercuri, 13 martie 2013

Trufe de branza



Un aperitiv tare de efect si foarte delicios. Sa nu mai spun ca aceste bilute pot fi "tavalite" prin multe alte condimente sau amestecuri de seminte... Va puteti pune imaginatia la lucru! :)
  

Ingrediente:
500 g branza de burduf
2 linguri smantana acra
marar uscat
boia dulce


Branza de burduf se da prin razatoare sau se sfarama si se amesteca cu smantana. 
Se formeaza bilute care se tavalesc prin marar uscat si prin boia dulce. Se aseaza pe platouri si se tin la frigider pana la servire.
Bilutele mai pot fi "glazurate" cu seminte de mac sau susan amestecat cu chimen.


Pofta buna va doresc!!

14 comentarii:

adnia spunea...

ce atractive sunt...si sanatoase!

Teobucatar spunea...

Faine de tot si foarte gustoase!

Ramona Alina spunea...

supr yummy!!!

Biochimist la cratita spunea...

Love it!

Unknown spunea...

Ce idee grozava ai avut Simo! iau si eu cateva de la tine ;) Pupici

Buburuza Bubu spunea...

Cum spune si Paula,o idee faina pentru un aperitiv delicios!pup

Mihaela Mihalache spunea...

bune rau trebuie sa fie :) Pup

Ghiocel07 spunea...

Imi place farfuria ta zambareata :)Un aperitiv simplu si aspectuos la indemana oricui. Pupici.

Top Cuisine avec Lavi spunea...

Ce dragalase sunt! Un aperitiv senzational!

Laura Nechita spunea...

Astea sunt excelente! Arata atat de bine si chiar ca le poti combina cu de toate;) eu am facut pt motul teroristului si s-au topit de pe farfurii:)) si fain ca le poti aranja in diferite forme, mai ales de ciorchine de struguri ;)
am furat cateva si te-am pupacit :)))

mandala spunea...

Parca zimbesc, delicioase !

Haplea spunea...

Mmmm...ce bune sunt!!

Simona spunea...

@Adnia, asa este! Iar reteta se poate adapta dupa gustul fiecaruia.. Pupici
@Teo, ca bine zici :) Pupici
@Ramona, :) Pupici
@Alina, pup!
@Paula, serveste, serveste! Pupici
@Buburuza, merg de minune la o masa festiva! Pupici
@Mihaela, asa este! Pup
@Ghiocela, sincera sa fiu habar nu am ptr ce-s farfuriile astea.. am impresia totusi ca-s ptr ceva preparate mexicane, ca au stantate un nene cu palarie :)) Va pup
@Lavi, asa este! Pup cu drag
@Laurici, ete ca nu m-am gandit sa le fac strugure.. O gramada de idei ai! Pupici
@Mandala, multumesc!
@Haplea, asa eset!

catkitchen spunea...

Hmmmmm , cat de bine arata !! Sunt convinsa ca au fost DELICIOASE !!!