RSS

miercuri, 30 noiembrie 2011

Boeuf Stroganoff

Din categoria de prin bloguri adunate, astăzi vă prezint o reţetă care nouă ne-a mers la suflet! Reţeta de mai jos am găsit-o pe blogul Laurei, căruia îi mulţumesc, şi cum noi suntem iubitori de carne de vită nu o puteam rata. Pentru cei care nu papă carne de vită, o puteţi înlocui cu altă specie.



Ingrediente:
- 500 g carne vită
- 100 g unt
- 1 ceapă
- 200 g ciuperci
- 1 linguriţa muştar
- 2 linguriţe pastă roşii
- 300 g smântână grasă
- 1 castravete murat
- sare, piper
- 3 caţei de usturoi

Am pus untul să se topească, fără a-l lăsa să se ardă.
Am adăugat bucătile de carne tăiate fâşii şi le-am lăsat să se călească 5 minute.
Când carnea şi-a schimbat culoarea, am adăugat ceapa tăiată julien şi un pic de sare. Am amestecat bine şi am lăsat câteva minute să se căleasca ceapa.
Am adăugat ciupercutele tăiate în 2 sau în 4 şi am lăsat 5 minute.
Am pus apoi smântâna 
şi piperul, şi am amestecat bine. 
La primul clocot am adăugat pasta de roşii 
şi muştarul şi am lăsat să fiarba la foc mic cca 15 minute. 
Când a început să se lege sosul, am pus castravetele tăiat feliuţe, 
apoi căţeii de usturoi pisaţi. 
Am mai lăsat cca 5-10 minute, apoi am servit lângă o mămăliguţă fierbinte!
Delicios!
 Sa aveti pofta!

5 comentarii:

TeoBucatar spunea...

O mancare foarte buna,avand in vedere ingredientele!Pupici!

Simona spunea...

Teo, combinatia aromelor este delicioasa! Ti`o recomand. Pupici

Dana spunea...

Foarte buna aceasta reteta. Am incercat-o si eu, tot de pe blogul Laurei.

Oana spunea...

Wow super! Mie imi place foarte mult carnea de vita! Pup

Simona spunea...

Daca, ai dreptate! Este foarte buna!
Oana, ti-o recomand! Este chiar delicioasa si .. desi are multe ingrediente si pare o reteta stufoasa, este foarte usor de preparat. Pupici