RSS

sâmbătă, 23 iunie 2012

Pui cu lapte si cartofi cu mustar by Dottie

Ce poate fi mai interesant decat provocarea secreta propusa de Ama?! Abia astept ziua in care primesc de la ea link-ul urmatorului blog. De fiecare data il rasfoiesc din "scoarta in scoarta", fac liste cu retetele favorite, printez, apoi cu greu ma decid. Si, cum mi se intampla destul de des in ultimul timp, intotdeauna intarzii! :) De data asta am o scuza, am fost intr-un mic concediu :P
Deci sa revenim: pentru aceasta luna, Ama mi-a ales un blog extrem de complex... un blog unde am gasit atat de multe lucruri interesante! Pe langa retetele delicioase, impresii din calatorii, carti, filme, am mai gasit si o rubrica handmade de unde m-am inspirat ptr cateva lucruri tare dragute (voi revenii cu postare). Pe scurt este vorba de Dottie!! Pentru ca am avut de ales ceva bun de la ea, mi-am ales friptura de pui cu lapte a lui Jamie Oliver si cartofi copti in sos de mustar. Cu mare drag vi le recomand pe amandoua!!!

Ingrediente:
1/2 piept de pui de curte
2 bucati pulpa superioara pui de curte
100 g unt
200 ml lapte dulce de vaca
10 catei usturoiu
sare de mare
ulei

3 cartofi marisori
4 linguri ulei
4 catei usturoiu
1 lingura mustar cu boabe
1 lingura mustar fin
sare de mare
piper


Pregatirea celor doua preparate se face oarecum simultam, la cuptor vor merge in acelasi timp.
Am spalat puiul, l-am sarat si piperat si l-am pus la prajit in putin ulei. Cand s-a rumenit putin pe ambele parti, l-am scos si am pus bucatile de carne intr-un vas de yena. Peste bucatile de carne am pus laptele dulce, untul taiat bucati, cateii de usturoi si putina sare de mare. 
Am dat vasul la cuptorul preincalzit pentru 30 minute, la 190 grade. Dupa cele 40 minute am intors bucatile de carne si le-am mai lasat inca 40 minute. La mine a fost gata dupa aceasta perioada. Sosul de la carne este absolut minunat!!!
Am pregatiut un sos din usturoi pisat, sare, piper, mustar, si ulei, pe care l-am adaugat peste cartofii taiati  mare. 
Am amestecat si am dat la cuptor pentru 1 ora jumatate.
Am servit carnita si cartofiorii alaturi de o salata asortata de vara.
Pofta buna va doresc!
Multumesc Dottie pentru retete!

11 comentarii:

Alice Kitchenette spunea...

Interesanta reteta, arata tare apetisant. Imi place si am sa incerc!

Licuta Marin spunea...

Tare apetisant puiutul tau!Yummy!Pup!

Simona spunea...

@Alice, iti recomand cu drag reteta! Pupici
@Licuta, bun tare a fost... iar sosul.. mmm.. demential! Te pup

Unknown spunea...

Delicios acest preparat al tau! Pup

Biochimist la cratita spunea...

Minunat si fraged puisor! Pup

Haplea spunea...

Bun puiul!O seara placuta!

Simona spunea...

@Poliana, foarte bun a fost! Pupici
@Alina, exact asa a iesit! Pup
@Haplea, foarte bun, mai ales ca a fost "taran" :) O saptamana minunata

Maria spunea...

O reteta intradevar apetisanta!!!!!Pupici

Simona spunea...

@Maria, asa esti! Pup

Rox spunea...

Ma bucur tare mult ca ti-au placut cele doua retete, si abia astept sa vad postarea despre handmade :)

Simona spunea...

@Rox, sar`mana ptr retete! Sper ca seamana cu ce ai pregatit tu. Postarea cu handmade mai trebuie sa astepte putin... nu am inca materie prima :)
Pupici