RSS

vineri, 28 august 2015

Budinca de branza cu nuca de cocos



Luna aceasta gazda Provocarii Secrete - d-na Elena Toma, m-a pus "sa gatesc cu Misu" :) Si am ales sa gatesc aceasta delicioasa budinca, simpla, rapida si care merge la starea mea de acum, adica nu are ciocolata, pe care n-o mai suport! :)
Multumesc ptr reteta! Foarte buna a fost, chiar acum am devorat o portie!

Ingrediente:
120 g branza dulce vaci
170 g cottage cheese
100 ml lapte dulce
3 oua
4 linguri zahar
2 linguri nuca cocos
2 linguri gris
2 linguri faina
1 plic praf de copt
1 esenta vanilie
1 lingurita coaja de lamaie
1 praf sare
1 mana stafide


Am amestecat ingredientele pe rand pana a rezultat  un aluat mai gros decat cel de clatite.   
Cu putin unt am uns un vas de yena, si am turnat compozitia. 
Am dat vasul la cuptorul preincalzit la 1800 C pentru 45 minute, atunci cand aceasta s-a rumenit putin.
Am lasat budinca sa se raceasca, apoi am potionat-o.
Eu am servit-o cu dulceata de afine deasupra!
Pofta buna!!

1 comentarii:

Merișor spunea...

Ce-mi place budinca ta!
Ador combinatia nuca de cocos, branza si lamaie!
Pup cu drag!