RSS

luni, 2 aprilie 2012

Tocanita de porc cu ciuperci

Acum ceva timp am vazut si poftit, binenteles, pe blogul lui Flory, la o tocanita cu ciuperci si carne de porc. Binenteles ca am pus-o in aplicare a doua zi.. doar ca n-am apucat sa ma si pozez! Am refacut reteta si i-am facut repede-repede si cateva poze... ca era sa raman fara si de data asta :))
Multumesc Flory ptr reteta! Absolut delicioasa!!!

Ingrediente:
400 g pulpa porc
300 g ciuperci champignon
4 fire ceapa verde
4 catei usturoi
5 linguri ulei
100 ml vin alb
150 ml suc de rosii
1 lingurita boia iute
200 ml apa
sare
piper
marar verde

Carnea am taiat-o bucati potrivite, si am prajit-o pe ambele parti. Cand s-a rumenit, am adaugat sare, piper si o cana de apa si am lasat sa foarna pana s-a evaporat toata apa.
Ceapa si usturoiul le-am tocat marunt si le-am adaugat peste carne. 
Am lasat cateva minute sa se caleasca, apoi am adaugat ciupercile curatate si taiate in bucati mai mari. Am adaugat si vinul alb si lasam sa fiarba 15-20 minute, la foc potrivit, acoperind cratita cu un capac. Cand si vinul s-a evaporat aproape tot, am pus boia, sucul de rosii si putina apa, am amestecat bine si am mai lasat cateva minute pe foc. Am potrivit de sare, apoi am adaugat mararul verde tocat (aici am uitat sa mai pozez!).
Am servit tocanita alaturi de mamaliguta calda si conopida cu varza rosie.
Pofta buna!!

17 comentarii:

Maya spunea...

Se pare ca ciupercile-s în voga, ca si eu în utima vreme fac ce fac, si tot gatesc cu ciuperci :D
Delicios!

Simona spunea...

Maya, am observat ca-s multe postari cu ciuperci... chiar si eu fac ce fac si ma opresc la ele! Pupici

DiaMar bucataria galbena spunea...

Eu vreau ciupercile acelea.Pupici!

Licuta Marin spunea...

Buna tare tocanita!Combinatia perfecta!Pup!

Teobucatar spunea...

Imi plac ciupercile,asta am avut si eu azi si tot cu porcusor:)

Adela Zilahi spunea...

Eu am poftit ieri si am facut , doar ca am mai adaugat si un dovlecel, sa tina de urat ciupercilor:)) Arata foarte bine si e delicioasa!

Adnia spunea...

ce buna e reteta asta! eu am facut cotlet cu ciuperci zilele trecute!

Simona spunea...

@Mihaela, cu tine scap repede daca papi doar ciupercile! Pup
@Licuta, asa este! Pupici
@Teobucatar, ma bucur ca suntem mai multi! :)) Pupici
@Adela, o idee buna cu dovlecelul! Data viitoare il pun si eu! Pup
@Adnia, bun tare si cotletul! Pupici

Paradis spunea...

Ahhh,mamaliguta...arata tare bine.ma duc sa-mi pap supa de varza :).pup

Ramona Alina spunea...

Mmm...aratã totul yummy!

FLORY spunea...

Simooo te pup ca ai incercat-o si ma bucur mult ca v-a placut.Am mai bagat si eu niste ciuperci,simple doar cu usturoi!
O saptamana frumoasa iti doresc!

Simona spunea...

@Paradis, buna si supa de varza.. din pacate eu am papat pana mi s-a luat definitiv!! :)) Pupici
@Ramona Alina, ma bucur ca iti place! Pupici
@Flory, sar`mana din nou ptr reteta! Bune si ciupercutele cu usturoi! Pupici

Maria spunea...

Nu are cum sa nu fie gustoasa!Avem carnita, ciuperci...avem mamaliguta si conopida cu varza rosie.....absolut tot ce-mi place mie:)!!Pupici

Danutza spunea...

Ce pofta mi-ai facut, cu mamaliguta langa ....mmmmm...trebuie sa fac si eu neaparat :))
Pupici!

Simona spunea...

@Maria, ti-am spus doar ca avem acelasi gusturi?! Pup
@Danutza, ti-o recomand cu mare drag! Pup

Mihaela Negrescu spunea...

bun,bun!!nu refuz Simona o prtie sastii :))arata ffffoarte bine!!Felicitari!!

Simona spunea...

@Fantezie, o portie este a ta! Pupici