RSS

luni, 27 aprilie 2015

Budinca de cartofi cu peste afumat



Stefy, gazda de luna aceasta a Provocarii secrete, mi-a dat la rasfoit un blog tare drag mie, blogul Paulei. Am multe retete salvate de la Paula, si m-am gandit ca le voi pune in practica, dar.. din pacate timpul asta ma omoara.. Si totusi, cum n-am vrut sa ma fac de ras lipsind, am improvizat o delicioasa budinca, dupa reteta ei de placinta cu cartofi si somon afumat. Reteta este relativ asemanatoare, doar ca n-am folosit foile de placinta, iar in loc de somon am pus macrou afumat, ca tot afumase tata cativa.

Ingrediente:
2 cartofi mari
1 bucata macrou afumat
120 g cascaval ras
5 oua fazan (sau 2-3 oua gaina)
5 linguri pline smantana grasa
sare
ardei iute macinat


Cartofii i-am curatat si taiat felii, apoi i-am pus la fiert in apa cu sare pentru cca 10 minute. Cand au fost gata i-am scurs si i-am lasat putin sa se racoreasca.
Intr-un castron am batut ouale cu putin sare si ardeiul macinat, apoi am adaugat smantana, si am amestecat cu o furculita.
Macroul l-am cratat de piele si de oase si l-am taiat bucati.
Am uns cu unt un vas de yena, apoi am pus un strat de cartofi, jumatate din cantitatea de peste, am presarat cascaval ras, si cateva linguri din amestecul de ou cu smantana; si am continuat pana am terminat ingredientele, ultimul strat a fost de cartofi, peste care am presarat cascaval si am turnat restul de smantana cu ou.
Am dat vasul la cuptorul preincalzit pentru cca 35 minute, am scos vasul din cuptor si am lasat sa se racoreasca putin.
Am servit cu salata de conopida si ardei.
 
 
Pofta buna!

2 comentarii:

Paula spunea...

Imi place cum ai transformat reteta! Pana la urma foile de placinta chiar nu erau obligatorii. Sper ca v-a placut, te pup!

Simona spunea...

Paula, multumesc ptr reteta! A fost foarte delicioasa!! Nu am folosit foi, ptr ca n-am mai avut rabdare sa se decongeleze :)
Pupici