RSS

joi, 6 decembrie 2012

Prajitura cu struguri

Pentru ca Mos Nicolae nu a fost foarte darnic cu mine, desi anul asta chiar am fost cuminte :P, m-am gandit sa incep sa-l mituiesc pe Mos Craciun! Ma rog, i-am transmis si o amenintare.. ca sa stie ca nu glumesc! :))
Pentru azi, o prajitura foarte buna, reteta furata de la Cristina, pe care o pup si-i multumesc!!


Ingrediente:
140 g unt
140 g zahar
140 g faina
2 oua
1 praf de copt
3 linguri lapte
esenta vanilie
struguri albi si negrii


Untul la temperatura camereu l-am mixat impreuna cu zaharul, pana a devenit o crema. Am adaugat ouale pe rand, mixand continuu. Faina am amestecat-o cu praful de copt, apoi am incorporat-o compozitiei, adaugand laptele si esenta de vanilie.
Am uns si tapetat cu hartie de copt o forma de yena (18x29), in care am turnat compozitia. Boabele de strugure i-am spalat si lasat sa se scurga de apa, apoi i-am tavalit prin putina faina (daca vreti sa ramana toti deasupra tavaliti-i mai bine), apoi i-am asezat deasupra aluatului. 
Am dat tava la coptorul preincalzit la 200 grade, pentru 45 de minute, sau pana trece testul scobitorii.
Am lasat prajitura sa se raceasca, apoi am pudrat-o cu zahar pudra cu aroma de vanilie.
Foarte buna a iesit!!

14 comentarii:

Unknown spunea...

Arata grozav de bine! Simo, te asteapta un premiu la mine pe blog ;) Pupici

Biochimist la cratita spunea...

Arata delicios! Fur si eu o bucata!
Pupici

mandala spunea...

Reusita garantata la mosu !

Maria spunea...

E minunata prajitura! As servi si eu ( daca a mai ramas?!) ! Pupici

Simona spunea...

@Paula, ma bucur ca-ti place! Acum vin la tine! Pup
@Aina, serveste cu pacere! Pupici
@Mandala, si eu sper ca l-am pacalit :))
@Maria, ma bucur ca-ti place! Pupici

CRistina spunea...

Eu cred ca il convingi cu prajitura asta! Te pup!!!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Ce bunatate pufoasa!Te pup!

Simona spunea...

@Cristina, ma gandeam eu ca-l pacalesc cu ea :) Pup si mercic de reteta!
@Mihaela, multumesc! Pupici

milica spunea...

Ce bine arata,si cred ca si gustoasa.Weekend placut!

Flori spunea...

Sigur il convingi pe Mos Craciun! :)

Licuta Marin spunea...

Mmm, trebuie sa fie tare pufoasa si daca e cu struguri si tare delicioasa!Pup!

maria mihalache spunea...

Ador prajiturilr cu fructe!
Pup!

catkitchen spunea...

Simonicule , eu sper sa primeasca mosu mita , ca altfel , nu te vad prea bine !!! ;) :)

Simona spunea...

@Milica, foarte buna a iesit!! Pup
@Flori, asa zic si eu! :)) Pupici
@Licuta, pufoasa si delicioasa a iesit! Pupici
@Maria, cui nu-i plac?! Pupici
@Adina, il imbarlig eu cumva :)) Pupici