RSS

marți, 2 iunie 2015

Limonada cu capsuni

Acum ceva timp am avut norocul sa fiu printre castigatorii concursului de pe Bucataras.ro, cu premii de la GREEN SUGAR. Am primit pliculete de zahar Green Sugar si o cana foarte frumoasa (pe care mi-a confiscat-o al meu barbat). Green Sugar este un zahar natural (extract de stevie), cu 0 calorii, 0 indice glicemic, deci este numai bun pentru cei care suntem la dieta!! Cateva pliculete binenteles ca le-am folosit la cafea, si nu a schimbat gustul in nici un fel! Cafeaua este testul ptr orice indulcitor.. Ce am constatat eu.. pentru a indulci, este nevoie de o cantitate mai mica de zahar Green Sugar, decat zaharul normal.
Si dupa ce a trecut proba cafelei, am facut o bunatate de limonada cu capsuni. Limonada este una din bauturile mele preferate, si de aceea incerc sa diversific cu diverse fructe.

Ingrediente:
250 g capsuni
18 g zahar (4 plicuri Green Sugar)
2 lamai
apa plata


Capsunile le-am curatat de codite, le-am spalat bine si le-am pus intr-un vas ingust si inalt. Cu ajutorul blanderului vertical am pasat capsunile. Lamaile le-am stros de zeama. Sucul rezultat l-am pus peste capsunile pasate. Am adaugat zaharul si am amestecat pana s-a dizolvat. Sucul rezultat l-am trecut prin strecuratoare, pentru a elimina semintele. 
L-am pus apoi intr-o carafa (de 1 litru), am completat cu apa plata si am dat la frigider pentru cateva ore.
Am servit limonada cu cuburi de gheata si bucati de capsuni.
La limonada se mai poate adauga frunze de menta.

Va invit la un pahar cu limonada parfumata si racoritoare!


4 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Pe caldura asta este numai bun un pahar cu limonada rece.Pupici!

Adina spunea...

Inca mai am capsuni,o fac si eu !
Super !

maria mihalache spunea...

Racoritoare,aromata, sanatoasa!

Cristina spunea...

Imi place mult!!!