RSS

miercuri, 24 iulie 2013

Inghetata de ciocolata cu afine

Sunt in mare intarziere cu toate... Din pacate si cu provocarea Bucatarul curajos. Postarea ar fi trebuit s-o fac de pe data de 20, dar...
Luna aceasta Cosmin ne-a provocat sa face inghetata! Inghetata de ciocolata! Si pentru ca nu-s chiar maestra in acest preparat, mie nu mi-a iesit deloc asa frumos cum i-a iesit lui :) dar la gust... mmm.... o bunatate! Si ca sa fiu mai cu mot, i-am pus si afine! O nebunie!!



Ingrediente:
125 g ciocolata
250 ml smantana lichida
250 ml lapte dulce
3 galbenusuri
100 g zahar pudra
afine


Smantana, laptele si ciocolata trupta bucati le-am pus intr-un vas pe foc mic, lasand sa se infierbante, fara a fierbe. 
Separat am batut galbenusurile cu zaharul, 
pe care le-am adaugat amestecului de ciocolata. Am amestecat continuu, fara a lasa sa fiarba amestecul. La urma am pus afinele. 
Compozitia am pus-o intr-un vas, lasand amestecul sa se raceasca, apoi am pus vasul la congelator. Am amestecat din cand in cand in inghetata pentru a nu se forma ace.
Va invit la o inghetata delicioasa!!

15 comentarii:

Mihaela Mihalache spunea...

este perfecta! prima servita ;)

In bucatarie la Sidy spunea...

Daca e inghetata....hop si eu , ca e o caldura afaraaaaaa !!!
Buna de tot.
Te tzuc cu drag si BAFTA !

Timea spunea...

Ce bunatate de inghetata!

adnia spunea...

am venit si eu...ca unde-i desert, apar fuguta!

Andreea-Denisa spunea...

Si eu vreau inghetata!!

Adina spunea...

Am si eu facuta in casa,este in congelataor,dar a ta cu afine este ademenitoare!:)

maria mihalache spunea...

delicioasa aceasta inghetata!
pup si seara buna!

Buburuza Bubu spunea...

Pe caldura asta este bine venita!!!O portie si pentru mine va rog :) Hugs

Haplea spunea...

Grozava inghetatata ta!

Laura Nechita spunea...

cred ca ma vindec de fobia "cociolatei" :))) arata suuper! muaah si weekend frumos>:D<

Valentina Mihaescu spunea...

Inghetata este si placerea mea. Iar daca-i cu ciocolata si afine cu atat mai bine, combinatie irezistibila.

catkitchen spunea...

Draga mea , nu stiu cine m-a pus sa intru la ora asta la tine !! Mi-e cald de mor !!! :((((
O saptamana racoroasa sa ai !! <3

Rocsy Ciobanu spunea...

Inghetata de ciocolata nu refuz niciodata...

Teobucatar spunea...

Minunata draga mea, racoroasa si potrivita de nu se poate pe canicula asta!

Simona spunea...

Buna tareeee!!!!