RSS

luni, 4 iulie 2011

Salau prajit

Vineri am iesit la "pescuit" de salau, intr`o pescarie din oras.
Stiu ca nu este asa greu de gatit peste prajit, dar am apucat sa fac poze si... aratau asa de bine.. :)

Ingrediente:
3 bucati salau de cca 500 g / buc
malai
sare
ptr mujdei: usturoi, ulei, sare, apa
ptr mamaliga: apa, sare, ulei, malai



Salau l`am curatat (cea mai grea parte.. care s`a lasat cu "sechele", salaul avand niste innotatoare foarte ascutite), l`am spalat in mai multe ape, l`am transat si i`am dat putina sare gronjoasa.
Dupa cca jumatate de ora am dat bucatile de peste prin malai, apoi le`am pus la prajit pe ambele parti.
Aici trebuie sa recunosc ca am ajut ajutoare... iubitul meu a supravegheat cu mare interes pestele :)
Cand pestele este gata prajit, se scot bucatile pe o bucata de servetel, pentru a elimina surplusul de ulei.
 Cat pestele a stat la prajit, am facut mamaliga si mujdeiul.

0 comentarii: