RSS

vineri, 30 noiembrie 2012

Bomboane cu biscutiti, nuca si murata

Pentru ca prietena mea virtuala Cristina impreuna cu JUST-T ne-au invitat la un concurs, nu putea sa nu onorez aceasta invitatie!! Din pacate saptamana asta am fost la tara... deci a trebuie sa improvizez ceva rapid si cu ingrediente avute prin casa. Ce a iesit?! Niste bombite delicioase si alcoolizate!



Ingrediente:
8 linguri biscuiti pisati
5 linguri nuca macinata
3 lingurite cacao
1 lingura murata (sau visinata, afinata)
3 linguri zahar pudra
2 linguri nuca de cocos
cca 100 g unt
miez de nuca
fulgi de cocos ptr ornate


Am amestecat biscutii cu nuca, cacaoa, zaharul pudra. Am adugat apoi untul si murata, iar la final nuca de cocos. Daca aluatul este prea moala mai adaugati biscuiti sau nuca de cocos, daca-i prea tare mai subtiati-l cu alcool sau unt. Asta-i in functie de tipul de biscuiti.
Cand aluatul a devenit la consistenta dorita, am luat cu mana cat o nuca, am pus in mijloc miez de nuca, i-am dat forma rotunda, apoi am tavalit biluta prin nuca de cocos.
Am procedat asemeni pana am terminat compozitia.
Din aceste cantitati mi-ai iesit 20 de bucati.
Simplu si delicious, nu?!  

7 comentarii:

Flori spunea...

Minunate bombonici! Cred ca au disparut intr-o clipa de pe platou:)

DiaMar bucataria galbena spunea...

Atat de bine arata,te imbie sa le mananci!Pup!

maria mihalache spunea...

Bune,bune..........tare bune!

Ghiocel07 spunea...

Foarte bune si usor de facut. La multi ani de ziua tuturor romanilor.Te pup cu drag.

Danutza spunea...

Delicioase, fur si eu cateva :D

Simona spunea...

@Flori, tare bune au fost! Si cam putine :)) Pupici
@Mihaela, asa este! Pupici
@Maria, multumesc! Pup
@Ghiocela, asa este! Va pup
@Danutza, serveste cu drag! Pupici

The Wandering Oltean spunea...

Excelente bomboanele astea!