RSS

marți, 13 august 2013

Limonada cu pepene rosu

Cu ceva timp in urma am poftit rau la limonada Cristinei, culmea eu, care nu pot manca pepene rosu, desi imi cam place :) Am zis ca totusi n-am nimic de pierdut daca incerc.. Daca pot bea bine, daca nu.. invit niste prieteni si le servesc lor. Culmea, organismul meu a acceptat foarte bine limonada, si am avut si prieteni in vizita!
Si ca sa nu lipsesc nici luna aceasta de la Provocarea Dulce Romanie, a carei gazda este Diana, trimit repejor limonada catre parada ei!


Ingrediente:
pepene rosu
2 lamai
100 ml apa
100 g zahar
cateva frunze menta


Mai intai am pus apa si zaharul intr-un ibric pe foc mic pentru cateva minute, fara sa clocoteasca, ci doar sa se topeasca zaharul. Am lasat sa se racoreasca. 
Pepenele l-am curatat de coaja si seminte, l-am taiat cuburi – mie mi-au iesit doua cani mari de mixer. Cu un blander vertical am pasat bucatile de pepene. 
Sucul rezultat l-am trecut prin sita, eliminand pulpa ramasa. 
O jumatate de lamaie am taiat-o feliute, iar restul le-am stros. In sucul de pepene am pus siropul, zeama de lamaie si bucatile de lamaie, si frunzele de menta.
Am dat limonada la frigider pentru cateva ore, si am baut cu mare pofta! In sfarsit pot consuma si eu pepene rosu! :)
Va invit la un pahar de limonada rece si parfumata!

12 comentarii:

Teobucatar spunea...

Eu traiesc in tara pepenelui rosu si nu am facut:(
Am retinut ideea!

Mihaela Mihalache spunea...

Te cred ca este delicioasa! Incerc si eu :)

DiaMar bucataria galbena spunea...

Super gustoasa,mi-ai facut asa o pofta!Pup!

Buburuza Bubu spunea...

Pentru 2 pahare va rog :)

Haplea spunea...

Tare buna limonada!

maria mihalache spunea...

racoritoare,aromata ,delicioasa!
Seara minunata!

Cristina spunea...

Vin la un pahar!!!

Rocsy Ciobanu spunea...

Am sosit sa servesc si eu un pahar cu limonada ca este prea delicioasa! Pup!

In bucatarie la Sidy spunea...

Nu m-am gandit niciodata sa fac asa ceva, dar....cu siguranta e o bunatate !
Excelenta ideea...
Te tzuc cu drag si duminica faina sa ai !

Andreea-Denisa spunea...

Super delicioasa! Tinand cont ca imi place pepenele la maxim!

Simona spunea...

Va multumesc tuturor ptr aprecieri!

catkitchen spunea...

La anult nu mai scapa .Am s-o-ncerc si eu !!! ;)