RSS

duminică, 5 ianuarie 2014

Pulpa de porc la cuptor

La Multi Ani, dragii mei! Au trecut si sarbatorile... am inceput un an nou, speram mai bun, mai prosper, mai linistit.. Cred ca fiecare isi face un "raport" la sfarsit de an.. pentru noi a fost un an cu mari incercari.. un an tulbure.. un an in care am primit pe o parte, dar am pierdut pe alta.. dar totodata un an in care am pus prima piatra la proiectul nostru drag: o ferma! Pentru anul asta avem multe si mari planuri.. ne vom cununa, vom cununa la randul nostru, vrem sa ne mutam in casuta noastra si binenteles sa finalizam dragul nostru proiect. Cam multe, nu?! Dar, speranta moare ultima, iar tineretea asta ne da aripi! :))
Ce sa va doresc eu voua.. stiti voi mai bine ce va doriti.. eu doar atat va zic: sa aveti un an perfect!!


Ingrediente:
pulpa de porc cu sorici
sare
piper macinat
piper boabe
boia
cimbru
usturoi
ulei
cartofi


Pulpa de porc am taiat-o felii subtiri de cca 1,5 cm, am condimentat-o cu sare piper, boia, cimbru, apoi am pus-o intr-o tava cu putin ulei. Peste pulpa am pus cativa catei de usturoi taiati pe lung, si piper boabe. 
Am dat tava la cuptorul preincazit pentru cca 1 ora, la foc mediu, intorcand-o din cand in cand. 
Cand carnea a inceput sa se rumeneasca, am pus cartofii taiati in jumatati, iar deasupra am asezat carnea si am mai lasat la cuptor cca 30 minute, intocand din cand in cand carnea.
Noi am servit carnita si cartofii cu muraturi, o bunatate!!

6 comentarii:

TeoBucatar spunea...

Facem schimb de experienta:)
La multi ani draga mea!

Haplea spunea...

Arata tare bine!!Yumyy!

maria mihalache spunea...

Ce poate fi mai bun decat o bucata de carne de porc la cuptor?
La multi ani!

Cristina spunea...

sa dea Dumnezeu ca tot ce ti-ai propus sa se implineasca si sa fie un an bun!

Simona spunea...

@Teo, cu drag! La Multi Ani!!
@Haplea, multumesc!
@Madi, ca bine zici.. Pup cu drag
@Cristina, multumesc frumos!

Timea spunea...

Buna tare mancarea asta :). Te pup