RSS

miercuri, 23 noiembrie 2011

Bulz orasenesc

Din categoria "simplu şi delicios" vă prezint acest bulz.. orăşenesc. :))
Există multe variante de bulz... Cel pe care îl voi posta mai jos, mulţi îl numesc bulz.. în zona noastră bulzul este cel rotund, cu mijlocul din brânză de burduf şi copt la grătar sau pe plită. Cel puţin bunicul meu, Dumnezeu să-l odihnească, aşa ne pregătea bulzul!
Nici nu mai contează cum îl cheamă, când iese aburind din cuptor...


Ingrediente:
mălai
sare
ulei
apă
100 g kaiser
150 g telemea oaie
150 g brânză burduf
100 g caşcaval
2 ouă
unt pentru uns

Pentru început am călit un pic kaiserul, iar când s-a rumenit un pic l-am scos şi l-am lăsat deoparte. Telemeaua, caşcavalul şi brâmza de burduf le-am dat prin răzătoare.
Am făcut o mămăligă mai moale din apă, sare, ulei şi mălai.. nu aş putea să vă dau cantităţile ptr că niciodată nu măsor..
Într-un vas de yena uns cu unt, am pus un strat de mămăligă, deasupra am presărat telemea de oaie rasă şi kaiserul prăjit. Am pus un alt strat de mămăligă, apoi brânza de burduf, iar apoi ultimul strat de mămăligă.
Cu o lingura am facut 2 cuiburi în mămăligă, în care am pus cele 2 ouă.
Am presărat cascaval ras...
...şi am dat la cuptor ptr 20 minute.
Asa arăta când l-am scos din cuptor..
 Nici n-am mai avut răbdare să-l lăsăm să se răcească puţin...
 Şi aici un pic mai rece... cînd se tăia mai bine ..
Să aveţi pofta!

13 comentarii:

Cristina spunea...

Yammy!

Anonim spunea...

poate sa fie el si orasenesc , tot bestial este !!!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Indiferent cum s-o numi,este delicios.Nu am facut demult si acum mi-ai facut o pofta de zile mari.Te pup!

Simona spunea...

Cristina, pupici
Adina, mare dreptate ai! Te pup
Mihaela, iti ofer o portie de pofta, pana apuci sa faci si tu! Te pup

TeoBucatar spunea...

Bulzul ca bulzul,stiu eu ca e tare bun(si nu am facut de nu stiu cand) dar imi place noua fata,ma simt ca in casa noua asa ca sa-ti fie de bine!Pupici!

Simona spunea...

Teo, multumesc frumos! Te pup si te astept mereu cu drag!

Emily spunea...

super prezentare! nu am facut niciodata bulz asa ca acum am motiv sa incerc :*

o zi minunata!

Simona spunea...

Emily, este delicios!! Ti`l recomand cu caldura! Te pup, weekend placut in continuare.

Corina spunea...

Orasenesc sau nu, e foarte bun si ne place tare mult|! Pup

Haplea spunea...

Nu pot spune decat...delicios.

Simona spunea...

Corina, ai dreptate, este bun-bun! Pupici
Haplea, corect! Te pup

Oana spunea...

Vaiii cum arata! Incheiem afacerea :D Deci mi-e o pofta de telemea de oaie pfff Si cu kaizerul acela m-ai dat pe spate. Extraordinar! Te pup dulceee :):*:*:*

Simona spunea...

Stiu cum este... Noua ne trimitea soacra mea pachet cu branza, pastrama... ca acolo nu gaseam. O faceam bucati potrivite si o congelam, ca sa avem mai mult timp :) Pupici