RSS

vineri, 8 martie 2013

La Multi Ani, Mama!!!

De ziua ta, mamico,
In dar ti-am adus inima
si crede-ma, mamico,
Un dar mai frumos nu se putea.

Am vrut sa-ti culeg o floare,
Un mic ghiocel frumos,
Dar pana la urma moare
Si cui e de folos?

Am vrut sa-ti culeg stelute,
Sa-ti fac un frumos colier,
Dar cine nu stie oare
Ca in zori stelutele pier?

Am vrut sa-ti culeg o raza
De soare, sa-ti prind in par,
Dar tu stralucesti mai tare
De dragoste si dor



La Multi Ani tuturor mamelor, a femeilor si a domnisoarelor! :)
O primavara superba ca voi, va doresc! 

8 comentarii:

Cristina spunea...

La multi ani si tie!!! <3

Laura Nechita spunea...

Simo, m-ai emotionat tare mult! asa cantam si eu mamei male :)
te pupacesc si iti urez o zi frumoasa ca tine! >:D<

Alina Avram spunea...

La multi ani!

milica spunea...

La multi ani,sio primavara frumoasa!

Biochimist la cratita spunea...

La multi ani, Simo drag! O primavara cu speranta si cu multa, multa iubire iti doresc!
Te pup si te imbratisez!

Unknown spunea...

Buna Simona. Te invit la un concurs de gatit pentru prieteni, inspirat de retetele din anii '20 ale strabunicii lui Elizabeth Gilbert, Margaret Yardley Potter si de "Cartea de bucate, ospitalitate si povesti minunate". Mai multe amanunte gasesti la mine pe blog http://brindusascheaua.blogspot.ro/2013/03/concurs-de-gatit-pentru-prieteni-Humanitas.html

O primavara frumoasa sa ai :)

Simona spunea...

@Cristina, te pup cu drag
@Laura, cred ca toti cantam.. :) Amintiri... Pupici fata frumoasa
@Alina, la multi ani!!!
@Milica, la multi ani si tie! Pup
@Alina, multumesc frumos!! Acelasi ganduri bune iti trimit si eu!! Pup cu drag
@Brandusa, multumesc de invitatie! Acum vin sa vad despre ce-i vb! Pupici

Nutu Roxana spunea...

Soțul meu ne-a părăsit pe mine și pe copiii mei mai bine de 6 luni, toată speranța s-a pierdut. M-am gândit că nu-mi voi mai vedea niciodată soțul pentru că m-a blocat pe toate rețelele de socializare pe care le puteam folosi pentru a-l contacta. Acest lucru m-a lăsat trist și zdrobit până când am cunoscut-o pe Dr. Ellen. I-am explicat totul și mi-a promis că totul va fi bine în 3 zile. I-am urmat instrucțiunile și după ce vrăjile au fost făcute spre surprinderea mea, soțul meu m-a sunat și mi-a cerut iertare. Acum soțul meu s-a întors acasă și mă tratează foarte bine și acum trăim fericiți împreună, contactați-l pentru ajutor:
*dacă vrei să te reîntâlnești cu cei dragi.
*daca vrei sa ramai insarcinata.
*dacă vrei să vindeci vreo boală.
*dacă vrei o putere spirituală.
*Dacă doriți să opriți avortul.
E-mail: ellenspellcaster@gmail.com {+2349074881619}