RSS

marți, 31 iulie 2012

Frigarui din piept de pui marinat in iaurt, cu legume

In ultima perioada nu prea mai gatesc decat chestii foarte rapide. Una dintre aceste preparate sunt aceste frigarui... rapide si gustoase, care merg si pe gratarul cu carbuni si pe cel de aragaz, cum a fost cazul meu. Pregatirea frigaruilor necesita premeditare, marinarea lor durand cel putin 12 ore, in cazul meu 24.

Ingrediente:
1 piept de pui mare
200 g iaurt natural 3,5%
1 lingurita usturoi granule
2 lingurita sos Worcestershire
1 lingurita sare
1 praf de piper
2 lingurite ulei de masline
½ lingurita boia dulce
rosii
ardei gras verde
ardei gras rosu
ciuperci
ceapa alba


Pieptul de pui l-am taiat cubulete potrivit de mari si l-am pus la marinat intr-un amestec facut din iaurt, usturoi granulat, sos Worcestershire, sare, piper, ulei de masline si boia dulce. Am dat la frigider pentru 24 ore.
Dupa timpul de marinare am format frigaruile alternand bucatile de piept cu legumele, dupa cum doreste fiecare.
Frigaruile formate le-am pus pe gratar si le-am lasat pana s-au rumenit frumos, fara a se arde.
Noi am servit frigaruile cu o salata asortata mare!
Pofta buna!

19 comentarii:

Maya spunea...

Frigaruiele mele preferate!

Unknown spunea...

Super faine, si gustoase. Au capatat o culoare minunata! Nu mai zic nimic ca mor aici de pofta :P Pupici

Mihaela spunea...

Ce pofta mi-ai facut, foarte bine arata, te pup!!!

Biochimist la cratita spunea...

Sunt minunate! Salivez de nu mai pot :))
Poop

Laura Nechita spunea...

Simo, arata exact ca in reviste. Cred ca sunt bune rau, ce sa mai zic...decat ca le voi incerca :))
Tu esti de vina ca pun pe mine, nu eu :P
Te-am pupacit !

Simona spunea...

@Maya, si mie mi-a placut mult marinat asa. Pupici
@Poliana, ma bucur ca iti plac! Te pup
@Mihaela, ti le recomand. Se fac foarte usor si-s delicioase! Pup
@Alina, doar o portie virtuala iti pot oferi :) Pupici
@Laura, la cat de usor se fac, ti le recomand cu drag. Si nu te ingrasi tu doar din atat.. :) Pupici

Danutza spunea...

Vaaai, cat sunt de apetisanteeee!!!

Pupici:*

Buburuza Bubu spunea...

mmmm ce bine arata frigaruile astea, pozele spun totul!!! hugs

catkitchen spunea...

Si eu le ador !!!!

Cristina spunea...

o frigaruie nu as refuza!!! arata excelent!

Top Cuisine avec Lavi spunea...

nu am mai mancat de mult frigarui, ia sa fac si eu! arata tare bine ale tale

Adela Zilahi spunea...

DE MULTA VREME MA PREGATESC PENTRU FRIGARUI SI SPER SA REUSESC IN WEEKEND. MI-AI FACUT O POFTA DE ZILE MARI!!! TE PUP!!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Daaa,sunt foarte bune.Pupici!

Bucate Apetisante spunea...

Hello, ai primit o leapsa de la mine.
Daca ai chef de asa ceva, vino sa o iei. :)

Licuta Marin spunea...

Mmm, arata minunat!!!Fur si eu una:)Pup!

Haplea spunea...

Cat de mult ne plac frigaruile!!!

Mihaela Negrescu spunea...

yami, arata chiar bine!!bravo!

Paradis spunea...

Sunt tare delicioase la gratar alaturi de sos cu usturoi..yammy.pup.O zi frumoasa!

Simona spunea...

@Danutza, asa este. Pupici
@Buburuza, multumesc. Pup
@Adina, cine nu le iubeste? Pup
@Cristina, multumesc, serveste cu placere. Pupici
@Lavi, le recomand cu drag. Pupici
@Adela, sper ca ai avut timp sa le faci. Pup
@Mihaela, asa este. Pup cu drag
@Bucate apetisante, trec s-o ridic! Pup
@Licuta, serveste cu drag! Pupici
@Haplea, asa este!
@Fantezie, mercic. Pupici
@Paradis, cea mai buna combinatie. Pupici