RSS

miercuri, 19 decembrie 2012

Premiu - The Versatile Blogger

Zilele trecute am primit de la Paula un premiu dragut, care n-a bucurat foarte mult!! Fie vorba intre noi, era bine sa puna langa premiu si o bunatate facuta de ea.. :)) Dar o iert.. poate data viitoare!
Pentru a primi premiul trebuie sa spun 7 lucruri despre mine.. Asa ca.. va spun: :)

1. sunt obsedata de curatenie si ordine
2. nu-mi place sa fac cumparaturi, nu cunosc preturi :)
3. de vre-o 5 ani nu mai port tocuri
4. in general ma implic total in orice fac
5. nu-mi plac galustile.. nici in supa sau in gulas, nici cu prune sau in alta varianta
6. bautura mea preferata este whisky (cu cola, lamaie si gheata, este perfect) :))
7. imi place sa fac cadouri!!

Pentru ca nu ma pot hotara in a nominaliza 15 bloger carora sa le trimit premiul, il voi oferi tuturor celor care imi viziteaza blogul!
Va imbratisez cu drag si va doresc tot ce-i mai frumos!!

9 comentarii:

Unknown spunea...

:)) Cum sa nu-ti placa tie galustile? :P Esti simpatica foc, nu degeaba te-am ales eu ;) Pupici

Cristina spunea...

Felicitari!

Simona spunea...

@Paula, multumesc de premiu! :-* Si zau ca nu le pot vedea.. :D tot ce are consistenta de galusca.. mi se opreste in gat! :)) Cred ca sunt singura persoana care nu mananca supa cu galusti! :P
@Cristina, multumesc!! Sper ca l-ai ridicat si tu, ca il meriti din plin!! Pup

DiaMar bucataria galbena spunea...

Felicitari pentru premiu.Il meriti din plin.
Sa stii ca nici mie nu-mi place deloc supa cu galusti,dar cele dulci imi plac!
Te pup!

Haplea spunea...

Felicitari pt premiu!!

adnia spunea...

felicitari pt premiul...il meriti!

Simona spunea...

@Mihaela, multumesc! Uite ca suntem deja doua care nu papam galusti :)) Pup cu drag
@Haplea, multumesc!
@Adnia, multumesc!

Paradis spunea...

Frumusetea sarbatorilor de iarna sa va gaseasca in case alaturi de cei dragi. Aceasta sarbatoare sa va aduca multa sanatate, fericire si implinirea tuturor dorintelor.Sarbatori Fericite!

Flori spunea...

Iti doresc sa ai un Craciun de poveste!:)