RSS

miercuri, 27 mai 2015

Supa de curcan cu taitei de casa

Una dintre cele mai vechi provocari la care particip este Provocarea secreta. Imi place foarte mult curiozitatea cu care astept inceputul de luna, atunci cand sunt repartizate blogurile. Luna aceasta gazda a fost Claudia - Lecturi si arome, care mi-a dat la rasfoit blogul d-nei Margareta Cismasiu. Blogul il cunosteam, stiam ce bunatati gasesc acolo si tare-mi mai faceam planuri.. Din pacate timpul mi-a dat totul peste cap, si am ales o reteta mai usoara.. care mie imi lipsea de pe blog, supa de curcan. Si cum mai aveam in congelator un ultim pachet din curcanul trimis de socri, am zis sa ma pun la treaba!


Ingrediente:
bucati de curcan (coaste, gat, portiune spate, pipota)
1 ceapa mare
1 morcov
1 pastrarnac mic
1 patrunjel radacina
½ telina mica
ardei capia (congelat)
ardei gras verde/rosu (congelat)
1 cartof
½ conserva rosii intregi de la SUNFOOD
sare
taitei de casa dintr-un ou
patrunjel verde



Bucatile de curcan le-a spalat in mai multe ape, apoi le-am pus la fiert in cca 3 litri apa cu o lingurita de sare. Am spumat bine, iar cand carnea nu si-a mai lasat spuma am scos bucatile de carne, am strecurat zeama (binenteles am spalat oala) si am pus din nou la fiert adaugand si legumele (ceapa, morcov, patrunjel radacina, pastarnac, telina, ardeii) tocate nu foarte marunt. Am lasat la fiert vre-o 30 de minute, apoi am adaugat cartofii taiati cubulete si taiteii de casa, si am mai lasat vre-o 10 minute. Rosiile pasate nu foarte marunt cu o furculita le-am adaugat la supa si le-am lasat si pe ele sa fiarba alte 10 minute. Am potrivit de sare, am oprit focul, am adaugat mult patrunjel verde tocat si am acoperit oala.
Va invit la o portie de supa delicioasa!!

4 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Eu vin ca painea.Ce spui?
Pup!

Diaconta spunea...

Cea mai buna!!!!
O fi reteta usoara dar rezultatul e delicios.

Retete cu Margareta Cismasiu spunea...

Nu conteaza cat de simpla sau complicata e reteta.Conteaza rezultatul final si aprecierile celor din jur.Cred ca ti-a iesit o supa delicioasa.Ma bucur ca ti-au placut retetele mele.Sper sa ma mai vizitezi in casuta mea virtuala.

Cristina spunea...

cat imi place....