RSS

marți, 12 mai 2015

Bezele trandafiri

Bezele probabil stie sa faca toata lumea.. mai putin eu! Pana acum! :) Gata nene.. m-am invatat! Am stat eu sa pazesc cuptorul.. da` mi-a iesit! Crocante, perfect albe.. niste bulgari de zapada dulci!
Iar bezelele astea vor veni in completarea unei alte retete.. care va urma!


Ingrediente:
4 albusuri
220 g zahar


Am dat drumul la cuptor la cea mai mica putere pentru a se incalzi. Pe aragaz am pus un vas cu apa pentru bain marie. Intr-un castron de stricla (sau un alt vas care merge pus la baie marie) am pus albusurile, pe care le-am batut spuma, adaugand apoi treptat zaharul. Cand albusurile s-au intarit am pus castronul in vasul de pe foc, si am continuat mixarea inca vre-o 10 minute. Atentie, albusurile vor creste in volum. Se da vasul de-o parte si se continua mixarea pana spuma se mai racoreste putin, cca 5 minute. 
Am pregatit tava, tapetand-o cu hartie de copt, am pus spuma in pos si am format trandafiri. Se poate face orice fel de model. Compozitia data este suficienta pentru a umple doua tavi de aragaz, pe care le-am pus in cuptor una sub alta. Daca cuptorul nu este electric, se lasa putin usa intredeschisa, la puterea cea mai mica, pentru 2 ore. Eu am sucit tavile de sus in jos, si invers, din cand in cand pentru a se coace bine.
Sa aveti pofta!!

6 comentarii:

Diaconta spunea...

Nici mie nu-mi ies bezelele :))))
Foarte frumoasa prezentare.felicitari

Cristina spunea...

Foarte frumoase!!!

Stefy spunea...

hai ca m-ai convins sa vin si eu pana la tine pentru niste bezele..arata foarte bine! bravo!

Laura Nechita spunea...

Foarte frumoase! Teroristul meu imi zice mereu:mami, facem si noi bezele? :))) de acum il trimit la tine! :))) Te pupacim!

maria mihalache spunea...

Frumoasa prezentare!
Bune bezelele!

Dan spunea...

Since I discovered your blog, I stare for minutes to your beautiful pictures – you’re such an inspiration! Hugs,