RSS

marți, 4 decembrie 2012

Sandwich cu omleta impaturita


Ceva bun pentru maine dimineata? Eu va ofer un sandwich delicios!!!
 
Ingrediente:
3 felii salam spaniol  
3 feli cascaval afumat Delaco
sare
piper
1 rosie
1 felie paine
ulei floarea soarelui


Intr-un castron am batut 2 oua, cu putina sare si piper.
In tigaie am pus putin ulei si am lasat sa se incinga. Am adaugat omleta, iar deasupra acesteia, feliile de salam. Cu mare grija, am intors omleta (aici am avut putin de furca.. ptr ca tigaia a fost asa mica, cred ca ar fi fost suficient 1 ou). Am lasat sa se faca omleta, apoi am intors-o iar si am pus feliile de cascaval. Am acoperit cu un capac si am mai lasat 1 min, cat sa se inmoaie cascavalul.
Am scos omleta, am taiat-o pe jumatate si am asezat cele doua felii una peste alta.
Am papat omleta pe paine, cu o rosie coapta de gradina.
Rapid si gustos, nu?!
Pofta buna va doresc!

12 comentarii:

The Wandering Oltean spunea...

Rapid si super gustos!

Unknown spunea...

Minunat arata! L-as devora intr-o clipita! Pupici

strumfa bucatareste spunea...

Iara ma uit eu cand mi-e foame, ce bunatate ai tras

adnia spunea...

super!

adnia spunea...

super!

Haplea spunea...

Simplu si bun!!!

Cristina spunea...

Categoric bun!

Laura Nechita spunea...

Simo cica: am taiat, am papat, am facut, am scos...si eu ma uit cu gura cascata de mor de pofta! bunaaaaaaaaa rau!
ma duc acum acasa si imi trag omleta. :))
te-am pupacit

Simona spunea...

@Oltean, asa este!
@Paula, cam asa a disparut si la mine :))
@Strumfita, mm.. eu zic sa te invit la masa daca tot iti e pofta! :)
@Adnia, multumesc!
@Haplea, exact!! :)
@Cristina, asa este!
@Laura, a fost buna omleta?! Pup

maria mihalache spunea...

omleta este micul nostru dejun de sambata sau duminica cand suntem impreuna acasa.
pup cu drag!

catkitchen spunea...

Asta e cel mai bun mic dejun !!! ;)

Simona spunea...

@Maria, si la noi la fel.. :) Pupici
@Adina, asa este! Pupici