RSS

luni, 11 martie 2013

Pui manastiresc

Dupa ce am poftit, si am tot poftit... Mai intai la Gaby, apoi la Laurici.. si n-am mai rezistat dom`le! Cat de bun este.. mm... cum sa zic.. este ceva de care nu te saturi!
Din pacate pozele nu-s tocmai reusit, sper sa le refac. 

Ingrediente:

6 bucati mici pulpe superioare pui
1 ceapa
7 ciuperci champignon
100 ml vin alb
5 catei usturoi
200 ml smantana
sare
piper
boia iute
cimbru
1 mana patrunjel tocat



Pulpele de pui le-am condimentat cu sare, piper si boia iute, si le-am prajit in ulei pe ambele parti, apoi am adaugat o cana de apa si am lasat sa fiarba la foc mic cca 30 minute (eu am folosit un wok).
Intr-o alta cratita am calit ceapa tocata marunt, am adaugat ciupercile toataie feliute si am lasat pe foc pana s-au inmuiat putin ciupercile. Am adaugat vinul si am lasat sa fiarba cca 10 minute.
Am adaugat ciupercile peste carne, am adaugat usturoiul pisat, cimbrul si am lasat inca vre-o 10 minute pe foc.
Am amestecat smantana cu patrunjelul tocat, si amestecul l-am pus peste pui. Am lasat sa dea doua clocote si am oprit focul.
Am servit alaturi de mamaliguta calda.
Pofta buna va doresc!!!

15 comentarii:

adnia spunea...

ce bine arata!

Teobucatar spunea...

Wow, si cu niste mamaliguta alaturi!

Unknown spunea...

uite cine a fost harnicuta si a facut o mancare pe cinste ;) Vin la masa, da?

Biochimist la cratita spunea...

Extrem de gustos! Pune si pentru mine un tacam.
Pup

Top Cuisine avec Lavi spunea...

Voi incerca si eu reteta, arata delicios!

Laura Nechita spunea...

Simo, pt mine asta e cel mai bun pui pe care l-am mancat! mori mancand din el si acum imi vine sa decolez spre tine :)))
Te-am pupacit!

Mihaela Mihalache spunea...

incep sa poftesc si eu, ca tare bine arata ;)

Rocsy Ciobanu spunea...

O bunatate de preparat.Seara frumoasa!

Maya spunea...

Suna tare gustos. Merci de reteta.

Pupici!

maria mihalache spunea...

Facem schimb?..............eu dau escalop si tu bunaciunea asta de pui.

Cristina spunea...

Vin si eu la masa, nu am mancat de mult timp un pui asa de bun!

Simona spunea...

@Adnia, multumesc! Pup
@Teo, fara mamaliga, n-are nici un farmec! Pupici
@Paula, binenteles!!! :)) Pupici
@Alina, deja am pus un tacam ptr tine! Pupici
@Lavi, ti-o recomand cu drag! Pupici
@Laurici, sa stii ca ai mare dreptate!! Cat despre decolat.. in situatia ta, zic sa vi mai bine pe jos :P :) Pupici dulci fata draga!
@Mihaela, multumesc! Pupici
@Rocsy, multumesc! Pup
@Maya, cu multa placere! Pup cu drag
@Maria, binenteles!!! :)) Pup
@Cristina, eu dau puiul, tu dai ceva dulce, da?! Pupici

Adela Zilahi spunea...

Vin la masa, arata foarte bine , multumesc pentru idee! Am sa incerc si eu!! Te pup!!

Ghiocel07 spunea...

Pana aici se simte mireasma....minunat! Pup.

The Wandering Oltean spunea...

Absolut delicioasa!
Tipul asta de mâncare este exact tipul de mâncare pe care nu pot sa-l refuz niciodată.