RSS

duminică, 18 noiembrie 2012

Tocanita de pui cu piure de cartofi si cascaval

Ce poate fi mai bun decat un pui de curte alaturi de legume din gradina?! Da, am cam dat-o in bio-eco sau cum s-o mai numi... Nu suntem excentrici, ci doar dispunem de o curte si-o gardina plina de tot felul de bunatati! Meritul este in mare parte al socrilor mei, carora le multumim ptr tot ajutorul. 


Ingrediente:
2 pulpe si 2 aripi de pui de curte
1 ceapa mare
1 ardei capia rosu
1 ardei gras galben
200 g rosii cherry
patrunjel verde
sare
piper
3 cartofi mari
50 g unt
100 g cascaval Delaco
1 lingurita delikat
sare


Carne de pui am prajit-o bine pe ambele parti, apoi am scos-o si am tinut-o la cald. In uleiul ramas am calit ceapa si ardeii tocati marunt. Cand legumele s-au inmuiat putin am pus carnea prajita. Am acoperit cu apa calda si am lasat sa fiarba. Dupa cca 20 minute am adaugat rosiile si am lasat sa fiarba pana sosul a scazut putin, iar carnea si legumele sunt gatite bine. 
Am pus patrunjel verde tocat si am oprit focul.
Cat carnea e gatea, am pregatit piureul, pasand cartofii fierti cu untul, apoi presarand treptat cascaval ras si amestecand pana la omogenizare.
Am servit tocanita de pui cu piureul pufos, alaturi de castraveciori bulgaresti facuti de mama!

Pofta buna va doresc!!

11 comentarii:

catkitchen spunea...

Nimic nu se compara cu bunatatile din ograda !! Si eu ador tocanita cu pui proaspat taiat !! ;)

Biochimist la cratita spunea...

Grozava tocanita!

Cristina spunea...

Imi place, asa ca voi veni la tine la pranz, si promit sa aduc desertul... PUP!

Buburuza Bubu spunea...

Frumoasa prezentare Simo si un preparat tare bun!!!Hugs

Rocsy Ciobanu spunea...

Cat de gustos este totul.Bravo.Seara frumoasa...

Fancy Cake spunea...

Pui de casa....Yammmy!.... Delicios!

Buburuza Bubu spunea...

Super delicioasa tocanita ta....mmm si muraturi!!!!hugs

Simona spunea...

@Adina, cui nu-i place carnita de pui grasan de curte?! :)) Pupici
@Alina, multumesc! Pup
@Cristina, este perfect daca vii cu desertul! Pupici
@Buburuza, multumesc ptr aprecieri, esti o scumpa! Pupici
@Rocsy, multumesc mult! Te pup cu drag
@Fancy, :)) cel mai bun, nu?! Pup

The Wandering Oltean spunea...

Asa ceva nu as refuza niciodata!

Simona spunea...

@Oltean, atunci te astept la masa!! :)

Ramona Alina spunea...

Tare bunã tocãnita ta, abia astept sã o pregãtesc, am sa pun si piri piri , yummy:)