RSS

duminică, 22 aprilie 2012

Bomboane Raffaello si Tea Party

Luna asta am fost pe rapid-inainte... si inca nu s-a terminat...! Probabil ca si voi ati patit la fel...
Pe langa sarbatorile care au trecut... agitatia de la munca... timpul care nu-mi mai ajunge... am mai patit si necazu` sa apas pe delete si sa se duca toate pozele pregatite ptr party. Si m-am pus din nou pe treaba! :) Desi am ajuns pe ultima suta de metri... sper sa nu ma fac de ras si sa va placa!!! :)
Dar sa revenim la party, sau mai bine spus tea party, organizat de regina cupcakes-urilor, nimeni alta decat Emily!!
Luna aceasta am avut ca tema culoarea galben... Galben ca puiul de gaina! Dar cum pui n-am gasit sa-i trag in poza, m-am gandit sa va indulcesc cu niste bomboane Raffaello (preferatele mele!), pe care le-am servit langa un ceai de tei... ca sa ma linistesc putin dupa atata agitatie!

Ingrediente:
200 g unt
400 g lapte praf
200 g zahar pudra
200 g nuca de cocos
50 g nuca de cocos albastra
150 ml smantana lichida dulce
migdale 
Untul moale, lasat la temperatura camerei, l-am mixat bine cateva minute. Cand a devenit spuma am adaugat zaharul pudra continuand mixarea pana s-a topit zaharul. Am adaugat laptele praf, continuand sa amestec cu mana. Pentru ca compozitia a devenit groasa, am pus frisca lichida, putin cate putin, amestecand mereu. Am adaugat si nuca de cocos, si am format un aluat destul de tare pentru a putea fi manevrat.
Am luat cu mana cate o bucata de compozitia, punand in mijloc cate o migdala, si am format bilutele. 
Le-am tavalit prin nuca de cocos, apoi le-am pus in foite speciale.
Din aceasta compozitie au iesit cca 85 de bucati. Si cum nu aveam cum sa dovedesc atatea... cele care au ramas le-am dat la frigider, unde pot fi pastrate cateva zile fara problema.
Va servesc pe fiecare cu cate o bombonica! Cu ce ocazie?? Va spun data viitoare! ;)
Tea Party va astepta!!

21 comentarii:

Adela Zilahi spunea...

Am sa fur si eu vreo 4-5 ca si asa ai prea multe :))) ! Buneeee rau!!! Pupici! Ne intalnim la party!

TeoBucatar spunea...

Chiar ca ai prea multe,ce faci tu cu atatea?:)Serveste si musafirii ca le plac mult bomboanele astea!

Simona spunea...

@Adela, tu serveste si mai multe ca esti prima! :) Pupici
@Teo, daca-mi pun eu mintea cu ele... intr-o zi le dovedesc! Noroc ca ma gandesc la kg.. mele! :) Pupici

Danutza spunea...

Ce party frumos;) Si ce pofta imi este de raffaello...mai ai ?:)
Pupici!

Ramona Alina spunea...

Ce bune sunt...am sa ma servesc si eu!

Ghiocel07 spunea...

Party sau nu, eu iti doresc multa sanatate, bucurii, fericire si noroc in viata. La multi ani, draga mea, Te pup dulce.

FLORY spunea...

Minunate bombonelele,imi plac maxim!
La multi ani,sa fii sanatoasa,fericita si iubita!

Emily spunea...

superbe si delicioase!
te pup scumpa mea, sa ne traiesti :*

sara & Miki spunea...

Servesc si eu ca tare-mi plac. Te sarut!

catkitchen spunea...

Cu acest party a inceput sa-mi placa si mie culoarea galbena ;) .... cat despre bombonelele tale , vai ce as mai papa cateva !!!!
La multi ani cu multa sanatate , multe bucurii si cat mai multe zile senine iti doresc din suflet !!! Te pup dulce !!!

Timea spunea...

Tare frumos arata bomboanele tale si prezentarea e super!
La multi ani cu multa sanatate draga mea! sa ai o zi frumoasa!

Cristina spunea...

Like, like, like!!! Mai ai si pentru mine?

Simona spunea...

@Danutza, binenteles!!! Serveste cu placere! Pupici
@Ramona Alina, chiar te rog! Pup
@Ghiocela, sar`mana mult!!!! Acelasi ganduri bune va trimit si eu!! Pup dulce
@Flory, multumesc mult, asemenea si tie si familiei! Pupici
@Emily, multumesc mult! Ma bucur ca-ti plac pozele. Pupicei
@Sara&Miki, serviti cu drag! Pupici
@Adina, poti papa ca mai am o gramada! :) Te pup dulce, iti multumesc ptr urari si-ti trimit acelasi ganduri bune!
@Timea, multumesc frumos si ptr urari si aprecieri! Pup dulce
@Cristina, am, am! Pupici

Haplea spunea...

Ce bine arata bomboanele! Asa colorate!

Simona spunea...

@Haplea, multumesc!! Am facut unele cu nuca de cocos alba, iar apoi am adaugat nuca de cocos albastra, si au iesit mai tarcate asa :)

Licuta Marin spunea...

Mmm, delicioase!!!Pupici!

DiaMar bucataria galbena spunea...

La multi ani!Sa fii fericita si iubita toata viata,tot ce este bun si frumos sa te inconjoare.
Imi place mult ce vad.Mai ai?
Pupici multi!

Danutza spunea...

La multi ani!!:*:*:*

Simona spunea...

@Licuta, multumesc! Pup
@Mihaela, multumesc ptr urari. Acelasi ganduri iti trimit si eu! Mai am, serveste cu placere! Pup
@Danutza, multumesc mult! Pupici

Paradis spunea...

Imi place mult bombonelele tale.Albastru+galben.La multi ani!

Simona spunea...

@Paradis, multumesc frumos ptr urari si aprecieri. Pupici