RSS

joi, 17 ianuarie 2013

Mancare de conopida

Ceva rapid.. ceva fara carne.. ceva delicios! Cam asa as descrie eu mancarica aceasta! Binenteles ca merge si alaturi de carnita.. dar de data asta am zis NU!

Ingrediente:
500 g conopida
1 ceapa medie
½ ardei gras galben
½ ardei gras verde
½ ardei capia rosu
suc de rosii
patrunjel verde


Ceapa tocata marunt am calit-o in putin ulei. Am adaugat si ardeii tocati marunt, lasand cateva minute pana s-au inmuiat legumele. Am pus apa calda, apoi buchetelele de conopida si am lasat sa fiarba. 
Cand conopida era aproape gata am pus sucul de rosii, iar la final patrunjelul tocat marunt.
O mancarica tare buna cu sau fara carnita.


Pofta buna!!

9 comentarii:

The Wandering Oltean spunea...

Arata bun si delicios... mai trebuie sa ma conving sa-mi placa conopida :)

Unknown spunea...

Vin si eu la masa, mi-e dor de o mancarica de conopida ;)

Biochimist la cratita spunea...

E minunata mancarica de conopida!

Simona spunea...

Foarte buna,,,,si mie imi place mult conipida !!!

Laura Nechita spunea...

Simo, mancarica asta ti se topeste in gura, buna rau de tot. cred ca o sa prestez si eu, idee faina ai avut ;)
te-am pupacit !

adnia spunea...

suuper!

Timea spunea...

cred ca e tare buna! Pupici fata faina!

Simona spunea...

@Oltean, mmm.. atunci te servesc cu o prajitura :)
@Paula, te astept cu drag!! Pupici
@Alina, asa este! Pupici
@Simona, ma bucur ca iti place! Pupici
@Laura, ma bucur ca ti-am dat idei, si mai ales ca te simti mai bine! Pupici dulci
@Adnia, multumesc!
@Timea, foarte buna! Pup cu drag

Anonim spunea...

Foarte buna! Se poate drege și cu putina smântâna !