RSS

vineri, 31 ianuarie 2014

Parada Provocarea Secreta

Luna aceasta am avut onoarea a fi gazda Provocarii Secrete, proiect initiat de Ama. Am avut ceva batai de cap.. dar pana la urma a iesit bine. Dupa metoda "cine imparte parte isi face", pentru mine am ales un blog pe care la prima impresie am crezut ca nu-l cunosc, dar dupa rasfoire mi-am dat seama ca-l mai vizitasem cu ceva timp in urma. :)
Dar, sa trecem la parada!!



1. Eu - ce puteam alege, daca nu un aluat dulce?! De unde? De pe blogul Ceraselei aka Bunatati de prin lume adunate

2. Mimmi a gatit ceva bun cu Pasiune si culoare

3. Ramona a rasfoit si pana la urma a gaitit o bunatate de pe blogul lui Carmen
4. Monya, sfioasa, a mers in vizita in bucataria lui Lili
5. Iuliana a gatit bunatatea asta Simplu si bun
6. Cristina a avut ceva de "mers"... tocmai pana la Kadia :)
7. Stefy a avut de rasfoit si gaitit ceva bun tare din Cartea de bucate aromate
8. Mihaela a mers luna aceasta in Micuta bucatarie a Ramonei
9. Pancy a mers la rasfoit chiar pe blogul meu. Sper ca ti-a facut placere!
10. Adela s-a delectat luna aceasta cu Lecturi si arome ... Mmmm ce-as intinde crema aia pe paine..
11. Kadia a vizitat Blogul cu bucate si ne-a adus ceva.. ce mie-mi place!!!
12. Elena l-a vizitat si a "furat" o bunatate de la Bucatarasul Cristian
13. Claudia a rasfoit si gatit de pe blogul lui Stefy
14. Adnia a venit in forta cu o bunatate inspirata de la Delicatesa
15. Ioana ne-a facut o surpriza, si ne-a adus o bautura.. ca doar ce era o masa copioasa fara ceva bun de baut?! Reteta a gasit-o la Monya!
16. Florentina a pregatit cu Culoare si savoare niste bunatati (ptr care pot confirma, ca le-am facut si eu!)
17. Debutanta acestei luni - Gina, a salvat situatia si a gatit de la Cristina, ceva de te lingi pe dejte`!!
18. Cat pe ce sa o uit pe draga de Paula! La dat de delicios arata preparatul, se vede ca s-a inspirat din Dulciuri si nu numai!
19. Gabriela s-a inspirat de la Ioana ptr o bunatate!
20. Ioana a venit si eu fuga-fuguta, cu un preparat delicios ales de la Elena!
21. De la parada nu putea lipsi Ama, care a bucatarit de pe blogul lui Adnia!

Va multumesc tuturor pentru participare si va asteptam si luna viitoare!

7 comentarii:

Monya spunea...

foarte frumos. multumim de gazduire

adnia spunea...

frumoasa parada...imi place mult cum ai prezentat-o!

Micuta bucatarie spunea...

Frumoasa prezentare! Multumim de gazduire!

pansy spunea...

Si mie imi place prezentarea si lumea s-a mobilizat destul de bine.mi-au placut mult frigaruile tale.Te pup!

maria mihalache spunea...

felicitari tuturor!

Adela Zilahi spunea...

Superba prezentarea si frumoasa parada!!

Simona spunea...

Multumesc ptr delicioasele retete pregatite ptr parada! >:D<