RSS

joi, 28 februarie 2013

Ciocolata de casa cu alune de padure

Ca de obicei sunt in intarziere! :) Luna asta, la Provocarea secreta, initiata de Ama si gazduita luna asta de Diana, am avut de rasfoit un blog tare drag mie - Enjoy Dessert, atat el cat si stapana lui, Paula! Sa mai spun ca am re-poftit la fiecare preparat?! Le-as fi facut pe toate.. dar pana la urma am selectat cateva.. am pregatit ingredientele.. si intr-un final, binenteles, ca m-as sucit iar! :))
Presata de timp, am ales pana la urma sa fac ciocolata de casa, o bunatate de bunatate!!

Ingrediente:
100 ml apa
180 gr zahar
120 gr unt
270 gr lapte praf
50 gr cacao
50 gr alune de padure tocate

Lapte praf impreuna cu cacaoa le-am cernut.
Apa si zaharul le-am pus pe foc, amestecand continuu pana zaharul s-a topit. Pana la momentul fierberii nu am mai umplat la sirop, iar cand a inceput sa fiarba l-am mai lasat fix 6 minute. Siropul trebuie sa aiba o consistenta vascoasa.
Am oprit focul, am adaugat untul si am amestecat pana la dizolvarea acestuia.
Siropul l-am turnat peste amestecul de lapte praf si cacao, amestecand energic pentru o omogenizare completa. La final am adaugat si alune de padure tocate, amestecand bine compozitia.
Am tapetat cu hartie de copt o tava de chec, si am turnat amestecul. Am dat la frigider de seara pana a doua zi.
Din pacate a doua zi cand am ajuns acasa am constatat ca ciocolata se cam terminase... deci poze de final.. cam n-am! :)) Bine ca am facut seara la crema de ciocolata lasata putin la frigider!
Sper ca Paula sa nu se supere, dar promit ca voi reveni cat de curand cu o poza frumoasa, pentru ca un preparat atat de bun merita sa fie frumos prezentat!

UPDATE: Binenteles ca am repetat reteta, am ascuns tava in frigider susss de tot... si am reusit sa fac si poze finale :))))

16 comentarii:

Unknown spunea...

Simo draga esti mortala :)) Ma bucur ca ti-a placut ciocolata mea de casa, asta conteaza cel mai mult!! La noi e casa mereu e la mare cerere...si mereu trebuie sa o refac. Te pup cu drag, si sa stii ca nu sunt deloc suparata, nu am nici-un motiv :)

Simona spunea...

@Paula, uhhhh ce emotii am avut :)) Cu siguranta o voi face cat de curand, probabil in acest weekend.. Al meu a devenit fan, deja! :) Pupici dulci

adnia spunea...

ce buuuna!

Retete Savuroase spunea...

Trebuie sa incerc si eu reteta.

Buburuza Bubu spunea...

Yuuumy!Va rog si pt mine o portie mica! Pup

Cristina spunea...

sa ai o primavara frumoasa si dulce ca ciocolata ta! <3

Mihaela Mihalache spunea...

fac si eu cat de curand si promit ca nu o las nesupravegheata ;) Pupici

Haplea spunea...

O primavara minunata iti doresc!

maria mihalache spunea...

Categoric pe gustul meu.

Danutza spunea...

Super bunatate! As bea toata ziua :)

Pupici:*

Teobucatar spunea...

Daca e ciocolata subscriu cu placere:)

Rita Oarga spunea...

Foarte buna reteta! Ca toate retetele Paulei, de altfel. Mi-ar prinde bine o porte de inceput de zi. Pupici si iti doresc o primavara minunata!

Biochimist la cratita spunea...

La asa bunatate te asteptai sa-ti mai ramana? Eu am patit la fel aseara cu o prajitura... Am facut greseala sa o las pe masa, apoi am plecat la spital. Cand m-am intors n-am mai gasit decat firimiturile :))

Simona spunea...

@Adnia, excelenta a fost! Cu siguranta o voi repeta! Pupici
@Retete savuroase, ti-o recomand cu drag!
@Buburuza, doar la cescuta, ca altfel nu mai am :)) Pupici
@Cristina, multumesc asemeni!! Pup
@Mihaela, asa sa faci, ca altfel vei patii ca mine! Pup
@Haplea, multumesc la fel!
@Maria, cine ar putea refuza?! Pupici
@Danutza, ma bucur ca-ti place! Pup
@Teo, :) te astept la urmatoarea portie! Pup
@Rita, nu-ti pot oferi decat o portie.. la pahar :) Pupici dulci
@Alina, daca viitoare voi sta de paza, ca nu mai tine :)) Pup

Rocsy Ciobanu spunea...

Mmmm ce bunatate.O primavara frumoasa si plina de impliniri.Pupici!

catkitchen spunea...

Mmmmmm , uite acum as bea o cescuta !!!!
O primavara plina de parfum si clipe minunate sa ai !!!