RSS

marți, 3 mai 2011

Bors de miel

Anul acesta am facut Pastele in Danemarca. A fost primul an in care nu am avut miel proaspat taiat la stana. Upsss... am gresit... in abator sau locuri special amenajate! :))) 
Danezii sunt foarte reticenti si nu am reusit sa convingem nici un ... oier.. sa ne vanda un miel. Asadar am cumparat 2 pulpe marisoare made in ... Chile. :)) La asta nu va asteptati, nu?!  
Din pacate am uitat sa fac poze la cele 2 pulpe... pe care le-am transat si am pregatit "stufatul" iar din oase cu carnita pe ele am facut bors. Au iesit minunate amandoua!
oase cu carne de miel
1 ceapa
1 morcov mare (eu am avut taiat si congelat)
1 pastarnac
50 g mazare congelata
100 g fasole congelata
rosii in bulion
bors
sare
delikat
patrunjel
 
Se fierbe oasele de miel in apa cu sare, spumanadu-se bine.
 Legumele se curata, se spala si se toaca marunt, iar morcovul si pastarnacul se rade si se taie rondele.
 
Cand carnea este fiarta, se scoate, oasele se dau deoparte, carnea se taie, binenteles, in cubulete mici :))
Zeama ramasa am strecurat`o de 2 ori si am pus`o din nou pe foc. In zeama strecurata am pus ceapa, morcovul, pastarnacul si le`am fiert 15 min. Apoi am adaugat si restul de legume congelate.
Cand toate legumele sunt aproape gata, se adauga rosiile.
La final se potriveste de sare, se pune borsul, iar dupa ce se opreste focul se adauga verdeata tocata.
 Pofta buna!


0 comentarii: