RSS

joi, 14 februarie 2013

Salata de fructe


Azi este Valentine's Day! O zi ca oricare alta ptr noi, ptr ca iubirea trebuie aratata si simtita in fiecare zi!!
Dar cum ziua trebuie sarbatorita cu ceva.. dulce, eu am ales o salata de fructe cu frisca, o bunatate!!!


Ingrediente:

1 jumatate de ananas copt
3 kiwi
2 mandarine
1 portocala
visine din compot
3 linguri whisky
frisca batuta


Fructele le-am curatat,
apoi le-am taiat in bucati mici,
le-am amestecat usor fara a le rupe, apoi am adaugat whisky-ul.
Am lasat cateva ore la frigider, apoi am pus in cupe, am ornat cu frisca batuta si.. am papat pe nerasuflate! 
O zi si-o viata plina de iubire va doresc!!!

10 comentarii:

Haplea spunea...

Foarte buna salata cu fructe!

Mihaela Mihalache spunea...

un deliciu, mai ales daca are si un pic de coniac :) Pupici

Unknown spunea...

Am venit la salata, primesc? :)

Cristina spunea...

pteferata familiei noastre!

adnia spunea...

nu refuz niciodata fructele...indiferent sub ce forma sunt prezentate!

Anonim spunea...

This information is invaluable. How can I find out more?


My weblog :: How to get rid of static electricity

Rita Oarga spunea...

Mama ce pofta mi-ai facut cu salata ta! Fug sa adun fructele din frigider. Sa ai un weekend frumos!

Simona spunea...

@Haplea, multumesc!
@Mihaela, fara ceva alcool n-are farmec :) Pup
@Paula, binenteles!! Pupici
@Cristina, din pacate nu pot spune la fel.. Eu mananc destul de rar fructe :( Pup
@Adnia, bine faci!! Pupici
@Rita, sa ai pofta la salata! :)) Pup cu drag!

maria mihalache spunea...

O salata de fructe este mereu binevenita!
Pup si seara minunata!

Rocsy Ciobanu spunea...

Accept cu drag o portie.Pup!