RSS

vineri, 31 august 2012

Friptura de miel cu rosii la cuptor


Dupa cum probabil stiti, imi place foarte tare carnea de miel, si de aceea mancam destul de des. Mielul nu ne lipseste din congelator... si nu miel d-ala din comert, ci miel curat de la tara!

Ingrediente:
4 bucati coasta de miel
1 bucata gat miel
1 lingurita rasa sare de mare
1 lingurita rasa cimbru
1 lingurita rasa piper negru boabe
1 lingurita rasa piper rosu boabe
8 catei de usturoi
200 ml vin alb
200 ml apa
4 rosii coapte
ulei de masline

Carne de miel am condimentat-o cu sare, cimbru si piperul boabe. 
Am pus carnea intr-o tava stropita putin cu ulei, 
apoi am adaugat rosiile tocate marunt, cateii de usturoiu taiati bucati marisoare. 
Am adaugat vinul si apa, 
si am dat la cuptorul preincalzit cca 2 ore, la foc potrivit, intorcand bucatile de carne din cand in cand. 
Am servit alaturi de mamaliguta calda.
O bunatate!!



9 comentarii:

Unknown spunea...

Simo, grozava mancarica ai pregatit, si ai tras si o mamaliguta buna langa ea, e super! Pupici

Simona spunea...

@Poliana, eu as papa mamaliga cu orice :) iar in varianta asta nici nu putea lipsi! Pup

Danutza spunea...

Eu mananc miel destul de rar, dar pregatit asa il savurez cu mare placere, e delicios!! Pup!

Haplea spunea...

Arata foarte bine!!!Yuumyyy!!

strumfa bucatareste spunea...

Vrei sa ma omori, tii mortis asta, nu? :)) De cate ori ai un preparat cu carne si mai ales cel care prezinta si oase, cum este cazul acuma, eu balesc pe tastatura. Adoooor coastele de miel (ce nu ador eu :P)

Simona spunea...

@Danutza, in combinatia asta nu se simte foarte tare gustul de miel. Pup
@Haplea, multumesc!
@Strumfita, lasa ca si eu patesc la fel cand intru la tine, asa ca.. :PP :)) Pupici

Buburuza Bubu spunea...

Noc Noc,se poate o portie si pentru mine?Va rooog!!!

catkitchen spunea...

O bunatate de fripturica !!!

Simona spunea...

@Buburuza, :))) ce dulce ai fost! Musafirii sunt tratati cum se cuvine, deci primesti o portie + desert :)) Pup
@Adina, asa este! Pupici