RSS

miercuri, 12 decembrie 2012

Pastrav in folie la cuptor

Nu stiu voi cum stati, dar la mine timpul parca zboara! Si daca tot zboara, m-am gandit sa fac o cina rapida si  gustoasa! Din pacate pozele nu sunt foarte reusite, dar parca era pacat sa nu va spun de bunatatea asta..

Ingrediente:

4 bucati pastrav
unt
sare
piper
cartofi
patrunjel


Pastravul l-am curatat si spalat bine, apoi l-am sters cu servete de bucatarie. I-am dat sare si l-am lasat cca 1 ora sa-si i-a sare. 
L-am spalat si sters din nou. Am sarat si piperat interiorul fiecarei bucati de peste, apoi am pus bucati de unt in interiorul si exteriorul lui. 
Am pus in folie fiecare bucata de peste, si le-am pus pe gratarul de la aragaz. Sub gratar am pus o tava. Am lasat pestele la cuptor cca 20-30 minute.
Intre timp am pregatit cartofii natur si sosul de usturoi (usturoi pisat, frecat cu sare, putin ulei, iar la ursa am pus smantana).
Pofta buna va doresc!!

8 comentarii:

milica spunea...

Pot sa iau o bucatica?Este bestial ma faci sa merg sa cumpar pastrav pe vremea asta.Pupici!

Cristina spunea...

Perfect, azi se mananca peste!

Biochimist la cratita spunea...

Ce bunatate! Ma prezint la tine la pranz.

Alex spunea...

Sunt pe drum...vin dupa mirosul de usturoi !!!ce minunatie ai tu acolo !!!

Buburuza Bubu spunea...

O cina sanatoasa si rapida!!! Pup

Haplea spunea...

Perfect pt zilele cu dezlegare la peste!

Simona spunea...

@Milica, nu-ti pot oferi decat o portie virtuala! Pupici
@Cristina, ma bucur ca s-a nimerit.. Pupici
@Alina, te astept cu drag! Pup
@Alex, te astept cu drag si pe tine!! Pupici
@Buburuza, exact!! Pup cu drag
@Haplea, asa este! Mai ales ca-s foarte rapid.

maria mihalache spunea...

uffffffffffffff............cred ca am ajuns cam tarziu ca sa mai gasesc si eu o portie!
Pup!