RSS

miercuri, 24 aprilie 2013

Biscuiti cu scortisoara, ghimbir si ciocolata

In fiecare luna astept cu mare drag si emotie Provocarea secreta, proiect initiat de Ama :) Luna aceasta gazda ne-a fost Gabriela, care mi-a dat la rasfoit un blog Dulce sau Sarat :) Desi postarile de pe blog nu sunt chiar actuale, am ales sa fac niste biscuiti cu scortisoara, ghimbir si ciocolata, reteta care a fost preluata initial de la Ama :) Cum se mai leaga lucrurile astea...  Foarte buni au iesit biscuitii!!

Ingrediente:
100 g ciocolata amaruie
300 g faina
100 g unt 
150 g zahar
1 ou
1/2 plic praf de copt
1 lingurita cacao
1 lingurita ghimbir
1 varf lingurita scortisoara




Am amestecat toate ingredientele solide: faina, praf de copt, scortisoara, ghimbir, cacao. Ciocolata am taiat-o cu un cutit in bucati micute.
Untul la temperatura camerei l-am frecat cu zaharul, apoi am adaugat oul, iar faina a pus-o in ploaie. La inceput m-am folosit de o lingura de lemn, apoi am framantat usor cu mana. La final am pus si ciocolata tocata, amestecand usor.
Aluatul l-am pus intr-o folie si l-am dat la frigider pentru cca 1 ora.
Dupa perioada de odihna, aluatul l-am scos din frigider, am rupt bucati din el si am format bilute cat o perisoara, pe care le-am aplatizat cu mana.
Le-am pus intr-o tava tapetata cu hartie de copt, neunsa, si le-am dat la cuptorul preincalzit la 170 grade, pentru cca 10 minute, sau pana biscuitii au prins o culoare aramie, fara a se arde.
Sa va mai spun ca o mare parte dintre ei a disparut imediat cum am scos tava din cuptor?!
Foarte buni au fost!! 
Mie personal mi-au placut mai mult calzi... dar este doar o parare personala :)
Va invit la biscuiti!!

9 comentarii:

sara & Miki spunea...

Ma servesc si eu pentru maine la cafea. Pup!

Alex spunea...

Deliciosi acesti biscuiti!!

Unknown spunea...

Ce frumusei sunt, vreau si eu! Pupici

Mihaela Mihalache spunea...

3 ingrediente foarte dragi mie ;) Pupici

Unknown spunea...

Arata exceptional biscuitii tai, asa imi plac cand sunt rotunjori ca niste banuti. Trebuie sa tin minte reteta ta pentru urmatoarea duminica la ceai ;)

Liana10 spunea...

Buni de tot!

Te invit cu drag la concurs: http://pemasadinbucatarie.blogspot.ro/2013/04/concurs-prepara-briose-si-castiga-o.html

Timea spunea...

Super biscuiti ai facut! Te pup

Simona spunea...

@Sara&Miki, binenteles!! Pup
@Alex, asa este! Pup
@Paula, serveste cu drag! Pup
@Mihaela, si mie!! Pupici
@Kadia, astept sa-mi spui cum ti-au iesit. Pupici
@Liana, multumesc de vizita si invitatie! Pupici
@Timea, multumesc! Pup

Rocsy Ciobanu spunea...

Eu sunt un mare fan al biscuitilor iar ai tai sunt deliciosi!