RSS

joi, 8 martie 2012

Prajitura desteapta 2

Pentru ca-i o zi atat de importanta, m-am gandit sa va servesc cu ceva... dulce!
Si pentru ca nu am vrut sa-mi petrec foarte mult timp in bucatarie, am pregatit aceasta prajiturica, extrem de rapida si atat de buna...

Ingrediente:
8 oua
1 litru lapte
250 g margarina
230 g faina
3 plicuri zahar vanilat
300 g zahar
2 linguri apa

Am pus pe foc laptele impreuna cu zaharul vanilat, fara insa a-l fierbe.
Am topit margarina la microunde, si am lasat-o sa se raceasca. Ouale le-am separat, albusurile batandu-le spuma.
Intr-un castron mai mare am pus galbenusurile, pe care le-am amestecat cu zaharul, frecandu-le bine. Am adaugat cele 2 linguri de apa, margarina topita, faina in ploaie si laptele caldut. La amestecarea ingredientelor folosim mixerul pentru o mai buna omogenizare.
La urma am adaugat si albusurile, amestecand bine cu un tel.
Compozitia, care este foarte lichida, am pus-o intr-o tava unsa cu ulei si tapetata cu faina. Tava am dat-o la cuptor ptr o ora, la 190 grade. In aceasta perioada nu se deschide deloc cuptorul! Eu am mai lasat prajitura cca 20 minute. Voi o lasati cat este cazul, minim o ora.
Cand a fost gata coapta, am dat tava la rece si am taiat-o cand s-a racit complet.
Am servit-o pudrata cu zahar pudra!
Cate o portie ptr fiecare!!!
La Multi Ani, doamnelor!!!

19 comentarii:

Danutza spunea...

Tare-mi mai place prajitura desteapta!
La multi ani! Pupici!:*

Simona spunea...

@Danutza, La Multi Ani si tie! Pupici

The Wandering Oltean spunea...

La multi ani
Atata bine!!

LauraAdamache spunea...

La Multi Ani!! Sa ai o primavara minunata, plina de dragoste si impliniri!!

Emily spunea...

chiar ca desteapta :))
La multi ani scumpa mea!

Cristina spunea...

La multi ani draga mea, draga! Sa ai o primvara frumoasa, sa fii iubita si respectata, Te astept cu mare drag la concurs! Pup

Simona spunea...

@The Wandering Oltean, multumesc de vizita si de urari!
@Laura, La Multi Ani si tie! Pupici
@Emily, pupici dulci si La Multi Ani!
@Cristina, sigur nu lipsesc la concurs! Te pup si La Multi Ani!!

TeoBucatar spunea...

Desteapta si frumoasa prajitura asta:)Imi place mult si nu am facut-o de mult timp!

Ghiocel07 spunea...

Desteapta, desteapta, dar fara priceperea si daruirea ta nu ar fi nimic. Este o prajitura minunata.

Paradis spunea...

Asta e favorita familiei mele.E foarte desteapta si se face asa de repede.Salivez la ceva dulce!.pup.un weekend frumos!

Mihaela Negrescu spunea...

Ador prajiturile destepte!!Arata foarte bine!!Pupici!

Maria spunea...

La multi ani, draga mea(scuze de intarziere)!!!!!O prajitura deosebita,precum persoana ta:)!!!!

sara & Miki spunea...

Chiar daca am ajuns tarziu, iti urez o primavara frumoasa si servesc si o prajitura. Pup!

Irina (Bucataria Irinei) spunea...

Super prajitura! Si prezentarea la fel!

Haplea spunea...

Imi place tare mult aceasta prajitura!

milica spunea...

Aceasta prajitura este preferata mea ,astept sa treaca postul si o fac din nou.Pupici!

Simona spunea...

@Teo, la cat de repede si usor se face... merita facuta mai des! Pup
@Ghiocela, sar`mana! Aceasta prajitura o fac cu mare drag ptr ca-i place mult iubitului meu, dar si mie! Pupici
@Paradis, avem acelasi gusturi :) Pupici
@Mihaela N, mercic mult! Pupici
@Mare Maria, te pup dulce si-ti multumesc de urari si aprecieri!
@Sara&Miki, serviti cu placere! Pupici dulci
@Irina, multumesc! Si bine ai venit! Pupici
@Haplea, multumesc!
@Milica, la noi pacatosii... a mers tare bine si-n post! Sper sa nu-ti fi facut pofta... Pup

Unknown spunea...

Foarte buna prajitura, cand eram mai mic imi facea mama... Ar trebui sa o rog sa-mi faca, acum cu venirea sarbatorilor de Paste.

Simona spunea...

@Own, chiar este o prajitura foarte buna si foarte usor de preparat! Un Paste fericit iti doresc!