RSS

luni, 9 iulie 2012

Clatidiada bloggerilor culinari

Sub sloganul "Noi iti dam tigaia, tu faci clatitele", www.GatesteSanatos.ro a initiat campania "Sunt prea sarac sa cumpar lucruri de proasta calitate!" prin care sunteti invitati sa testati calitatea germana a tigailor Fissler.
Daca aveti un blog culinar cu o vechime de minim 6 luni, GatesteSanatos va invita sa participati la acest proiect, unde veti primi o tigaia Fissler, avand la dispozitie 7 zile pentru a o incerca si a va face o parare despre calitatea acestei tigai.
Cu acest articol particip la acest proiect!
Va invit sa va alaturati campaniei "Sunt prea sarac sa cumpar lucruri de proasta calitate!"


11 comentarii:

Mihaela spunea...

Mult succes!!! :-*

Alice Kitchenette spunea...

Multa bafta...! ;)))

Buburuza Bubu spunea...

hop si eu :) Succes!

Simona spunea...

@Mihaela, Alice, Buburuza, va multumesc frumos!! Podftiti la concurs si voi!
Pupici tuturor

Cristina spunea...

Bafta!

Laura Nechita spunea...

Bravo, Simo! Sa ii dai si mie o clatita :P
Te imbratisez cu mult drag! :)

Haplea spunea...

Multa bafta la concurs!

Simona spunea...

@Cristina, multumesc!! Pupici
@Laura, iti dau cu mare drag!! Pupici dulci
@Haplea, multumesc frumos!!

Danutza spunea...

Hi hi, m-am inscris si eu ...abia astept sa pap clatite :))
Pup!

TeoBucatar spunea...

Bafta!Si trimite multe clatite la Craiova ca le umplem noi:)

Simona spunea...

@Danutza, ma bucur ca ai intrat in cei 70!! Pupici si abia astept sa vad ce ne pregatesti bun!
@Teo, am vazut eu ca ai multe dulceturi.. :) Pup