RSS

luni, 25 iulie 2011

Tocanita de cartofi cu carne de vita

Nu pot spune ca ma dau in vant dupa carnea de vita, nu ptr ca nu mi`ar place, ci ptr faptul ca nu imi iese intotdeauna carnea frageda. Ptr ca aveam o bucata de muschi de vita, m`am gandit sa fac o tocanita.

Ingrediente:
500 g muschi vita
3 cepe
4 cartofi mai
1 ardei gras
1 morcov
150 ml vin alb
1 cub knorr cu gust de vita
rosii in bulion
patrunjel


Carnea am taiat`o bucati potrivite, si am pus`o la prajit in ulei. Cand s-a rumenit putin, am pus un pahar de vin si al lasat sa fiarba innabusit. Dupa 5 min, am adaugat ceapa tocata marunt, dupa cateva minute am pus si ardeiul si un pahar de apa.
Cand a inceput sa fiarba am adaugat si morcovul si am mai pus un pahar de apa. Am lasat sa fiarba bine, pana ce ceapa s`a inmuiat. Atunci am adaugat cartofii taiati bucati mai mari, iar cand acestia erau aproape fierti, am pus si rosiile si am mai lasat sa fiarba 5 min.
Am adaugat patrunjelul si am acoperit cratita catema minute.
 A iesit foarte buna, carnea a fost destul de moale, iar tocanita foarte gustoasa. Noi am servit`o cu cartraveciori murati. 
 
Pofta buna!

0 comentarii: