RSS

sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Supa de pasare

Stiu ca exista multe variante de supe de pui... doar ca noua nu ne place varianta de supa care arata ca o zeama lunga :) Mie imi place s`o fac din pui crescut de bunica la tara, sau daca nu am... intotdeauna gasesc in congelator grasime de pasare de curte, care ii da o supei gustul ala de ne place noua!
Din pacate nu am poze cu "procesul tehnologic"... supa a fost facuta pe nepregatite, ptr bunica care era bolnava. Multumesc lui Dumnezeu ca acum este bine!


1 kg piept si copane de pui (se poate folosi de tacamuri de pui sau orice carne de pui, in special cu os)
1/2 ardei gras
1 ceapa
1 morcov
1/2 pastarnac

rosii in bulion
taitei (eu am folosit taitei de orez, dar mai folosesc si taiteii facuti in casa din 1 ou, sare, faina)
sare
delikat
patrunjel
5 litri apa
Fierbem carnea de pasare in apa cu sare, spumand mereu. Cand carnea este fiarta, strecuram zeama, taiem carnea bucati potrivite. In zeama strecurata adaugam toate legumele tocate marunt  si bucatile de carne si lasam sa fiarba, acoperit. Cand legumele sunt aproape fierte, adaugam taiteii, iar dupa aproximativ 5 min, adaugam sucul de rosii. Cand toate sunt fierte, se stinge focul si se adauga patrunjelul.

Pofta buna!

0 comentarii: